Det jag gillar med 69:an är att jag kan hålla på med honom samtidigt, och jag blir riktigt upphetsad av det. Men han (och jag) kommer åt som allra lättast när den ena ligger ner och slappnar av. Jag älskar synen av huden vid pung och rot som töjs ut och går ihop, eller hela utsikten faktiskt. Däremot tycker jag det är svårt att suga på den samtidigt som han slickar, utan att böja den ganska mycket. Vet inte hur andra gör... hur gör andra?
Det blir mest att jag slickar runt om pung, längs med och bak, sen runkar jag i varierad takt med en mycket blöt hand och glider över ollonet, och sen böjer mig fram lite då och då och suger.
Min man är riktigt bra på att slicka och jag berättar för honom om jag säger när det är riktigt skönt. Det kan göra ont med fingret ibland men jag kan inte riktigt svara på när det är, så det enda är att prova och känna efter. Riktigt härligt är om han väntar med all penetrerande verksamhet
och bara suger och slickar tills jag är vansinnigt kåt, då är det alldeles fantastiskt med ett finger, och sen lite mer.....
Jag tycker det är skönt lite hur som helst, bred tunga över klittan och suga på den... han brukar lägga fingrarna på sidan om den och låta den dras med åt varje håll om du för står vad jag menar. Indirekt gnuggning kanske man kan säga.
Det är också skönt. Slicka snabbt med lite hårdare tunga är också skönt... Lite längre ner runt öppningen och typ överallt. När det är riktigt blött och han glider med fingrarna längs med yttre blygdläpparna... Det är så mycket som är fantastiskt om man bara slappnar av. Han varierar lite som han vill och jag har inga invändningar. Men en bred tunga känns riktigt härligt som omväxling, det är faktiskt bara min man som gjort så.
Längre tillbaka var jag så kittlig att det tog tiiiiiid innan han ens kunde börja slicka, så det blev mest att vi låg och pratade om lite allt möjligt medan han låg där nere, lite snett med huvudet lutat mot mitt lår. Numera kan han bara ta för sig.
Det har varit samma med de flesta jag varit med, de har varit kittliga om jag slickat och sugit längre ner än till roten, tills vi är riktigt bekväma med varandra och då har de älskat att jag är runt omkring också.
Tar gärna emot tips jag också, förresten.