• Anonym (sårad)

varning för linnéakliniken i växjö!!!!

Vill bara varna alla för Linnéakliniken i Växjö

* Dålig service
    *otrevliga i både receptionen och telefonen
    * låååååång onödig väntetid för akuta fall
    *Vet knappt vem som är vem av deras patienter
    *Frågar inte hur man mår.....
    *Gör ej gynundersökning trots att jag skulle få p-piller utskrivet????!!!!!
    * när jag förklarar att jag har sjukt ont vid mina menstrationer (så jag både spyr och gråter av smärta ) så säger Besima så här: Är man född till kvinna så måste ska man också kunna utstå den smärtan!!!!! Tyckte jag va löjlig för att jag ens nämde mina svåra menssmärtor.....MEN VA FAN, de är ju därför jag går DIT, FÖR ATT FÅ HJÄLP MED MINA MENSSMÄRTOR!!!!! Annara hade jag väl inte gått dit om jag inte behövde hjälp!

HELT KORT SAGT : OTROLIGT DÅLIGT BEMÖTANDE AV EN LÄKARE!!!!!! Jag är 17 år och ska inte behöva utstå en sådant hån från en vuxen som dessutom är "utbildad"?! läkare i gynekologi

Kram från en ledsen och sårad 17- åring Gråter

• Svar på tråden varning för linnéakliniken i växjö!!!!
  • Anonym (Muminmamma)

Men usch, din stackare!

Tyvärr finns det idioter inom alla yrken, sök du en annan gyn så ska du se att det går bättre.

Och bra att du inte nöjer dig och sitter tyst, för det funkar jäkligt dåligt om man vill ha någon vård idag.
    Jag tycker du ska skriva ett brev till chefen på den kliniken och berätta hur du upplevde ditt besök.

• Anonym

Å Jag skulle blivit vansinnig skulle sagt vad jag tyckte och gått därifrån plus sagt till dom som sitter i vänterummet oxå, Fast gyn undersökning har jag heller inte fått gjort när ja skulle ha p-piller

• Anonym (Muminmamma)

Ska tillägga att jag också hade mens som var som en maginfluensa med kräkningar, diarré, svettningar och värk så man bara låg och gnydde i 6-7 timmar. Det var så tills jag var 20 år ungefär, men sen lugnade det sig.

Jag tror att p-piller hjälpte mig lite men några år senare när jag slutade med dem så bestod ändringen och sedan dess  har jag inga särskilt jobbiga besvär vid mens. Så jag hoppas att du också får det bättre snart!

• Anonym (sårad)

Tack muminmamma för dina stärkande ord:) ja, jag funderar faktiskt på att göra de....

• Anonym (sårad)

Anomym nr # 2... Ja tyvärr satt de inga i väntrummet:(  Annars hade jag verkligen gjort de!!! Varför jag skrev ang gyn undersökning var för att de hade vi sagt att de skulle göras när jag beställde min tid.....

Nr # 4 ja jag hoppas de kommer bli lite bättre med p-piller..... Då vet du vad jag talar om för smärta.

• Anonym

Behövs inte gynundersäkning för att få p-piller utskrivet...

• Anonym (sårad)

Nr#6 Men du har nog inte läst att i samband med att jag skulle skaffa p-piller så hade vi BESTÄMT att hon skulle göra en gyn udersökning pga som jag också skrev sjukt smärtsamma mensrationer .... kolla dels livmodern och äggstockar för att se att de är ok och dock även skriva ut p-piller i samma veva

nr#7 Tack för din kram, den värmer:)

Svar på tråden varning för linnéakliniken i växjö!!!!