• Anonym

Köpa Levaxin på nätet?

Tänkte köpa levaxin via nätet ( levaxin är inte droger om någon nu inte vet ) men vet inte vilken onlineshop som är ok. Någon som köper medicin på nätet och kan rekommendera någon seriös?

• Svar på tråden Köpa Levaxin på nätet?
  • solis ortus

Har du blivid ordinerad Levaxin av läkare?

• Anonym

Varför inte hämta det på apoteket? Äter man levaxin ska det följas upp av läkare så dosen kan korrigeras....

• Anonym
    solis ortus skrev 2012-02-03 07:49:11 följande:
    Har du blivid ordinerad Levaxin av läkare?
    Ja det har jag. Bor inte i sverige och medicinen är jättedyr här, så jag tänkte testa ett nät-apotek istället.  
  • solis ortus
    Anonym skrev 2012-02-03 07:52:50 följande:
    Ja det har jag. Bor inte i sverige och medicinen är jättedyr här, så jag tänkte testa ett nät-apotek istället.  
    Vad har du för dosering?
  • Anonym

Jag har 175 ug per dag och får mina tabletter i form av 25 ug, så det går åt några burkar varje månad.

Men beställningen är inte aktuell längre när jag väl såg vad frakten kostade. Det blir inte så himla mycket billigare, så jag fortsätter som tidigare.   

• Coccolina
    Anonym skrev 2012-02-03 14:09:34 följande:

Jag har 175 ug per dag och får mina tabletter i form av 25 ug, så det går åt några burkar varje månad.

Men beställningen är inte aktuell längre när jag väl såg vad frakten kostade. Det blir inte så himla mycket billigare, så jag fortsätter som tidigare.   

Varför får du piller i 25ug form?? jag får dem i 125 och tror det finns att få även högre.....
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Mollz35

Detta är en verklig nätet licensierade apotek de inte kräver en tidigare recept för köpa levothyroxine (levaxin) (endast en konsultation nätet ) www.goodrxtabs.com

Svar på tråden Köpa Levaxin på nätet?