• Ninniisen

Ultraljud i Lidköping

Någon som gjort rutin ultraljud i Lidköping? Har ni fått veta kön? Var det bra personal? Fått bilder?

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★
  • Svar på tråden Ultraljud i Lidköping
  • CarlHerman

Vi gjorde rul 2008 i lidköping och var väldigt nöjda. Vi fick reda på kön och vet flera andra som också fått veta där, beror kanske på vilken bm man hamnar hos. Hon sa inget om könet förrän vi frågade och då höll hon på en stund för att få fram bra bilder där man kunde se det.
    Hela besöket tog kanske 30 min. Hon beskrev väldigt bra allt hon såg och letade efter.

Kan vara bra att veta att de bytt lokaler också, spec.mvc ligger inne på sjukhuset nu (ifall du varit där innan)

• Nötkräm

jag väcker lite liv i tråden Undrar om någon fått veta kön nu det senaste i Lidköping? Vi fick frågan om vi ville göra rul i Skövde eller Lidköping.

• Ninniisen

Jag kan faktiskt uppdatera så här 100 år i efterhand :)

Vi valde att göra vårt rul i Lidköping och vi fick veta kön. Vi tyckte det var underbar personal på köpet och har inget att klaga på :)

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★ Lillasyster BF 28/9 ° ★
  • Nötkräm

Ok. Kul att du svarade Vi funderar på Lidköping. Så dåligt att dom inte säger på kss

• Ninniisen

Det tycker vi med. Vi gjorde ultraljud i Skövde med våra tre barn och det var väldigt tråkigt att de inte berättade kön så när vi fick tipset att de berättade kön i Lidköping passade vi på att få vår tid där nu när vi väntar fjärde barnet.  Vi tyckte att de var bättre där än i Skövde men smaken är som baken :)

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★ Lillasyster BF 28/9 ° ★
  • Nötkräm

Två första barnen gjorde vi ul i Skövde. Tredje i Karlstad där dom berättar och nu tog jag en tid i Lidköping med fjärde Nu när jag forskat lite om det så verkar alla som vart i Lidköping nöjda! Känns bra

Svar på tråden Ultraljud i Lidköping