• Anonym (Starfish)

VUL på Mariakliniken Hässleholm?

Hej.

Undrar bara om nån varit på Mariakliniken i Hässleholm och gjort VUL...
    berätta gärna hur det var...

...och vad det kostar och lite så.

Tack!    

• Svar på tråden VUL på Mariakliniken Hässleholm?
  • Frida g

Det var ok! Gick rätt snabbt, men jag ville ju bara veta om där var något! Så det fick jag svar på o så mätte hon för att se vilken vecka jag var i. Men det var ju inte som rul där de går igenom allt utan det tog väl 10 min knappt. Kostade 300 kr.

• Anonym (Starfish)
    Frida g skrev 2012-02-04 19:13:18 följande:
    Det var ok! Gick rätt snabbt, men jag ville ju bara veta om där var något! Så det fick jag svar på o så mätte hon för att se vilken vecka jag var i. Men det var ju inte som rul där de går igenom allt utan det tog väl 10 min knappt. Kostade 300 kr.

Tusen tack för svar!
    Jo jag vill ju bara veta att det sitter på rätt ställe och att det finns ett hjärta...

Var det nyligen du var där?
    Hoppas allt gått bra!     
  • Frida g

Nej det var i jan. 2010 så det är ett par år sedan. Allt gick bra- ut kom en flicka i augusti 2010. Det är väl ungefär det du får reda på. Att hjärtat slår o att allt man kan se ser bra ut!

• Anonym (Starfish)
    Frida g skrev 2012-02-04 21:26:19 följande:
    Nej det var i jan. 2010 så det är ett par år sedan. Allt gick bra- ut kom en flicka i augusti 2010. Det är väl ungefär det du får reda på. Att hjärtat slår o att allt man kan se ser bra ut!

Grattis till dottern!  
  • Anonym

Hej. Har du varit på vul ännu? Jag ska till Mariakliniken nu på förmiddagen. Kan uppdatera senare om det är så att du inte varit där.

• Anonym (Trötter)

Hej!!!
    Någon som varit på denna kliniken i Hässleholm i nutid, typ 2014??
    Snälla svara, jag letar efter någonstans att få privat VUL, vore toppen med lite feedback...

Svar på tråden VUL på Mariakliniken Hässleholm?