• Anonym (nervös)

Sexig rumpa!

OMG, hjälp mig!

Jag är väldigt nöjd med utseendet på mina bröst, min midja och mitt ansikte med mera. Har inte tänkt så mycket på rumpan (ser den ju aldrig själv). Nu ska jag ha sex med en kille som jag vet är en "rumpkille".  Skäms
    Har ingen aning om ifall min rumpa är snygg, ful eller mitt emellan. Mina tidigare partners har varit "bröstkillar" och de har ju varit väldigt nöjda med mitt utseende. 

Eftersom jag är en riktig pleaser (jag tänder enormt på att tillfredsställa min partner), vill jag veta på förhand hur jag kan göra för att min rumpa ska se snygg ut. 

Tipsa om allt! Träningsövningar, vilka kläder/underkläder ska jag ha och finns det sätt att stå på eller röra sig (förutom det helt uppenbara) som är extra uppskattat?  

Jag blir megakåt av att tanken på att han kommer att ge mig komplimanger för min sexiga rumpa! Tungan ute

• Svar på tråden Sexig rumpa!
  • Anonym (rumpkvinna)

Jag är en rumpkvinna..har fått åtskilliga komplimanger för min rumpa.. Har du inte fått det så kan du inte göra något åt din rumpa..  Rumpan ska vara liten rund, stå ut du ska vara svankryggad från födseln..
    Sedan så hade nog inte en rumpkille varit intresserad av dig om inte din rumpa var oki i hans tycke..

• Anonym (nervös)
    Anonym (rumpkvinna) skrev 2012-02-04 22:41:13 följande:
    Jag är en rumpkvinna..har fått åtskilliga komplimanger för min rumpa.. Har du inte fått det så kan du inte göra något åt din rumpa..  Rumpan ska vara liten rund, stå ut du ska vara svankryggad från födseln..
    Sedan så hade nog inte en rumpkille varit intresserad av dig om inte din rumpa var oki i hans tycke..
    Okej... Å ena sidan: Grattis till rumpan (eller vad man nu skriver). Ja, min rumpa är nog helt ok. Har fått en del komplimanger för den, men eftersom det har varit så bröstfokuserat så är det alltid det jag hör mest av. 

Men det är ju skitsnack att det inte skulle gå att göra något för att göra rumpan sexigare. Underkläder har man ju som bekant inte när man föds.

Vilka slags underkläder framhäver rumpan mest? Vad är extra upphetsande för de killar som gillar rumpor? Det vill jag veta mycket mer än vad som fanns när jag var en halvmeter hög. 
  • Anonym (rumpkvinna)
    Anonym (nervös) skrev 2012-02-04 22:51:59 följande:
    Okej... Å ena sidan: Grattis till rumpan (eller vad man nu skriver). Ja, min rumpa är nog helt ok. Har fått en del komplimanger för den, men eftersom det har varit så bröstfokuserat så är det alltid det jag hör mest av. 

Men det är ju skitsnack att det inte skulle gå att göra något för att göra rumpan sexigare. Underkläder har man ju som bekant inte när man föds.

Vilka slags underkläder framhäver rumpan mest? Vad är extra upphetsande för de killar som gillar rumpor? Det vill jag veta mycket mer än vad som fanns när jag var en halvmeter hög. 
    Jo.. men det går inte på en halvtimme..jag vet en som silikonspruta in i rumpan.. man kan gör olika övningra så musklerna blir större i rumpan..stringtrosa är snyggat..när ballarna rikigt framhävs..du för spegla dig..

min kille är en rumpkille o han vill helst ha min naken...
  • Anonym (nervös)
    Anonym (rumpkvinna) skrev 2012-02-04 22:58:05 följande:
    Jo.. men det går inte på en halvtimme..jag vet en som silikonspruta in i rumpan.. man kan gör olika övningra så musklerna blir större i rumpan..stringtrosa är snyggat..när ballarna rikigt framhävs..du för spegla dig..

min kille är en rumpkille o han vill helst ha min naken...
    Nä, inget silikonskit. Hederlig träning. Jag googlar, men vill gärna ha dina tips också.

Ok stringtrosa alltså. :D Bra!  
  • Tom Araya

Det är väldigt lite du kan göra på kort tid.

Träning:
    Cykla lär vara bra men inget som gör skillnad på några dagar, snarare månader eller år.

Underkläder
    Jag är "rumpkille" och jag gillar string eller hipsters-string.
    Tajta jeans eller klänning tycker jag ger snyggast rumpa.

Ställning
    Jag gillar när hon svankar och putar med rumpan och det får även en något för platt rumpa att se rund och fyllig ut.

• AA2012

Bra att du är nöjd med ditt utseende! Du har säkert en fin rumpa oxå du behöver inte vara orolig, tror inte killen dumpar dej om din rumpa inte är perfekt, ingen är ju perfekt!! Och skulle han dumpa dej pga. din rumpa är han ändå inget att ha.

Tänk inte så mycket på det utan var dej själv det funkar alltid bäst. Det verkar som det redan är klart att ni ska ha sex, då är han intresserad av dej och attraheras av dej, sen vad han attraheras av vet ju bara han.

Utseendet har betydelse, vem kan pussa på nån man inte attraheras av, men man kan attraheras av så många olika saker, det allra viktigaste är att du är dej själv Glad

Lycka till!!   

• Anton Chigurh

Som någon redan sagt, spinning ger en kanonfin röv, om du inte är tämligen överviktig då. Men det borde du planerat i god tid.
    Du begriper väl för fan att du inte kan ändra utseendet på arslet bara på några dagar !!!

Spetsunderkläder kan dock inte misslyckas, gärna höfthållare å nylonstrumpor också, det är sexigt som helvete. Lycka till. Solig

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (nervös)
    Tom Araya skrev 2012-02-04 23:53:25 följande:
    Det är väldigt lite du kan göra på kort tid.

Träning:
    Cykla lär vara bra men inget som gör skillnad på några dagar, snarare månader eller år.

Underkläder
    Jag är "rumpkille" och jag gillar string eller hipsters-string.
    Tajta jeans eller klänning tycker jag ger snyggast rumpa.

Ställning
    Jag gillar när hon svankar och putar med rumpan och det får även en något för platt rumpa att se rund och fyllig ut.
    Bästa svaret ever! Dum fråga kanske, men jag frågar ändå: Du som är rk, vill du alltid/nästan alltid köra ställningar med utsikt över rumpan, eller gillar du att blanda? Jag älskar det mesta, men blir väldigt kåt av att ha ögonkontakt och se hur kåt killen är. 
  • Peter37

jag är rumpgalen..älskar att se på rumpor..tar gärna tjejen bakifrån..slickar henne gärna bakifrån...men ser henne även i ögonen...i vissa ställningar...åhh..blir ju sugen nu när man tänker på det-

• Tom Araya
    Anonym (nervös) skrev 2012-02-05 00:34:58 följande:
    Bästa svaret ever! Dum fråga kanske, men jag frågar ändå: Du som är rk, vill du alltid/nästan alltid köra ställningar med utsikt över rumpan, eller gillar du att blanda? Jag älskar det mesta, men blir väldigt kåt av att ha ögonkontakt och se hur kåt killen är. 
    Vi blandar men helt klart är ställningar med hennes rumpa i synfältet favoriter.
Svar på tråden Sexig rumpa!