• ulle85

Tips om Skövde tack!!

Våran familj har bestämt oss för att åka på en weekend till Skövde och besöka badhuset. Det är jag mina systrar å mina föräldrar med familjer. vi har barn mellan 1år och 13år. behöver tips på vilket hotell man kan bo på. gärna nära badhuset och gärna tips på andra aktiviteter i Skövde och var vi kan äta någonstans. vi är ett sällskap på 12 personer.

• Svar på tråden Tips om Skövde tack!!
  • FridaB

Kan tipsa om clarion collection hotell majoren som har badpaket till äventyrsbadet. Där ingår frukost, eftermiddagsfika och kvällsmat i restaurangen, till jättebra pris :)

• Havsjungfrun

Vi bodde på Hotell Billingehus. Inte nästgårds med badhuset med väl granne med skidbacke, längdspår och isbana. Perfekt så här års med andra ord. De hade också badpaket. Kolla på Arena Skövdes hemsida för det var minst 3 hotell som hade badpaket när vi skulle åka dit.

• ulle85
    Havsjungfrun skrev 2012-02-05 09:26:21 följande:
    Vi bodde på Hotell Billingehus. Inte nästgårds med badhuset med väl granne med skidbacke, längdspår och isbana. Perfekt så här års med andra ord. De hade också badpaket. Kolla på Arena Skövdes hemsida för det var minst 3 hotell som hade badpaket när vi skulle åka dit.

vi har tänkt åka i slutet på april så då hoppas ja att de är snöfritt å vår
  • Havsjungfrun
    ulle85 skrev 2012-02-05 10:15:38 följande:

vi har tänkt åka i slutet på april så då hoppas ja att de är snöfritt å vår
    Ah ha, trodde att det låg närmare i tiden. Fint friluftsområde i alla fall och fin utsikt.
Svar på tråden Tips om Skövde tack!!