• Ostbulle

Bra appar!!!

Hej, tycker du också det är svårt att hitta bra appar??
    Tänkte vi kunde tipsa varandra om man har hittat en bra, inom vilken kategori som helst.
    Fast gärna gratis appar.
     Nyligen hitta jag Matpriskollen, hur bra som helst, och gratis.
    Använder den varje gång jag ska iväg och handla mat. 

• Svar på tråden Bra appar!!!
  • Nemi76

Har rensat ut mobilen på många appar men Timer-appen är bra när man ska koka ägg osv Runkeeper är kul när man är ute och motionerar. IMDB är ett måste när man ser en film och undrar vem skådespelaren man känner igen är Youtube och Facebook är väl redan med på alla telefoner så de behöver jag inte nämna Sedan har jag lite preggo-appar och en värktimer som kanske inte alla behöver

• Donum

Oj... Finns ju hur mycket som helst. 
    När det gäller mat-appar, så använder jag mig av Inköpslistan. Gillar att de har svenska produkter i den. 
    Annat jag använder mycket: 
    Dropbox
    PT  (har koll på mens och ägglossning)
    Jorte (en fenomenal kalender)
    Blocket
    Tradera
    JET
    Baby Connect (används inte längre, men använde den flitigt tills sonen började på dagis)
    Evernote
    tv.nu
    Battery Upgrade
    App Cache Cleaner
    ClockQ
    ICE
    Gentle Alarm
    Little Photo
    IP Cam Viewer
    Mute
    Namnsdagar
    XBMC remote (fjärrkontroll till tvn)

Och så bank och spel och sånt.

• Nemi76

Just det, innan jag blev gravid hade jag FertilityFriend-appen som var jättesmidig. Hade även en app från Nike som man synkade med FB och när man tränade och någon gillade inlägget fick man en liten applåd i hörlurarna

Kan tillägga att jag har Android och är lite små-pissed över att många väljer bort Android och släpper appar till Apple först och främst. Sedan, efter ett bra tag, om man har tur, släpps en app till Android Så ICA-appen och Viktväktar-appen kan jag inte skaffa... 

• angeiica

pixlr-o-mat & magic hour , två bra foto appar till android.

• Miss lizzy
    Kan rekommendera Rockens ABC, fast den kostar 7 kr. En enkel men kul app som min 2,5 åring älskar och som även jag tycker är kul!
  • KarinS123

Hej!
    Ja det finns så många att man inte vet vilka man ska välja.... Jag har:

Facebook
    Eyeem (som instagram men roligare)
    whats app (gratis tele och sms)
    Horoskop (heheh)
    HItta iPhone (kom ihåg att instalera på datorn också!)
    SMHI
    Click A Taxi (smidig taxibeställning)
    Books
    Sveriges Radio player
    Tasteline (recept)

Ja det är nog dem som jag använder mest.... + reseguider om jag ska åka nån stans..

Svar på tråden Bra appar!!!