• Anonym (hmm)

Kan Jang, funkar det?

Vad är era erfarenheter av Kan Jang? Lindrar det förlylningen? Jag håller på att bli förkyld men måste vara i skolan hela veckan och funderar på att köpa detta. Har förr provat echineacea eller nått som funkade bra, är detta lika effektivt?

• Svar på tråden Kan Jang, funkar det?
  • Anonym (Placebo)

Echinea funkar på mig ibland, och ibland inte. Tror placeboeffekten är mycket stor Så om du tror att det ska fungera, så gör det nog det

• zygoma girl

Japp, det smakar så vidrigt att man skrämmer alla virus och blir frisk på fläcken!

Jag har bara testat en gång men kräktes nästan av smaken så på mig funkar det i vilket fall inte. Hellre snuva än kräkningar...

• Sockerkringlan

Jag tycker att Kan Jang fungerar men nu kör jag med Esberitox. Det har hindrat förkylningen att komma de två senaste gångerna iaf och jag brukar bli vidrigt förkyld så fort jag bara får snuva. Nu hann jag inte börja med Esberitox men jag rekommenderar det.

• Anonym

Jag tog det en gång, men helvete vad min mage vaknade till liv! Magont och gaser så det stod härliga till! Kanske var "allergisk" mot det eller något, men inte fan hjälpte det mot förkylningen iallafall... :(

• Anonym (hmm)

okej, olika svar. Tror jag ska prova ändå, skadar kanske inte. Är van vid äckliga mediciner, brukar alltid ta flytande istället för tabletter då jag har svårt att svälja  

• rosen76

På mig har inte Kan Jang funkat öht. Det bästa (som alltid hjälper mig) är Friggs brustabletter med Echinacea. Men
    det är nog individuellt.  

• Ellikapellika

Ja, jag tycker Enchinea-preparat funkar för både mg och barnen.
    Men nu äter vi probiotika i förebyggade syfte så vi har inte behövt ta något annat denna varken denna vintern eller förra.

Testa!

Svar på tråden Kan Jang, funkar det?