• Anonym (kåt)

öppen bh och öppen string

vad gillar ni om en öppen bh kupa en sån där som brösten sticker ut i.. man har lixom bara bh under brösten. är det sexigt?? och vad gillar ni en string där grenen är öppen.?? har just köpt en sån och funderar på om det är sexigt eller om det bara är jag som tycker det

• Svar på tråden öppen bh och öppen string
  • Anonym

Tycker bara det ser fult o billigt ut.

• worker

Tycker också det ser billigt ut, bättre med riktiga men små och sexiga underkläder, men sitter det på en tjej man gillar så är det klart man går igång.

• Powderpuff

Varför inte gå naken istället? Jag hade känt mig löjlig i de underkläderna

• Anonym (nisse)
    Anonym (kåt) skrev 2012-02-05 16:19:11 följande:
    vad gillar ni om en öppen bh kupa en sån där som brösten sticker ut i.. man har lixom bara bh under brösten. är det sexigt?? och vad gillar ni en string där grenen är öppen.?? har just köpt en sån och funderar på om det är sexigt eller om det bara är jag som tycker det
    Lite överporrigt i min smak (inget illa menat). Personilgen skulle jag gå igång mest om min tjej hade något satin-aktigt (tanga el. hipster) alt. lite delvis genomskinligt. Glad
  • Man1

Överporrigt. Absolut. Skulle kanske vara konstigt vid ett ONS men om min kvinna hade klätt sig så - mums!!!

Inte minst bara vetskapen om att hon klätt "upp" sig för min skull och BH som du beskriver är ju faktiskt rätt läckert. Tycker jag!

'Go girl!

• MickeN1973

Är du inte rädd att bröstproteserna trillar ut när du har öppen bh?

När det handlar om öppen string kan jag förstå att det mera bekvämt då kan kuken dingla fritt....

• Anonym
    MickeN1973 skrev 2012-02-06 23:20:39 följande:
    Är du inte rädd att bröstproteserna trillar ut när du har öppen bh?

När det handlar om öppen string kan jag förstå att det mera bekvämt då kan kuken dingla fritt....

Ha Ha de va kvällens bästa skrattar så tårarna rinner.Skrattande
  • debattören

Har svårt att se poängen (eller det sexiga) med stringtrosor som är öppna i grenen. Om de inte ens täcker fittan så kan du ju lika gärna vara naken och/eller stoppa ett snöre mellan skinkorna om du känner dig naken där...
    Det verkar oerhört fånigt. Bh:n också.  

• orpon

Det är inte fånigt, det är sexigt!

Svar på tråden öppen bh och öppen string