• lila hibiskus

H&M handlar du där?

Min fråga är alltså om ni brukar handla kläder på H&M? Motivera gärna varför ni handlar eller inte handlar där.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden H&M handlar du där?
  • Lattjo

Jag handlar ofta till ungarna där, sonen älskar deras kläder och jag gillar att handla till jäntan där. Till mig köper jag nästan bara träningskläder där, jag gillar inte deras kläder till mig sådär jättemycket, jag känner mig stor som en elefant (små storlekar) och som en gammal kärring när jag provar deras kläder, kläderna känns för unga liksom, haha! Men till barnen handlar jag mycket där :)

• Mascaraklumpar

Ja, ibland. För att det ligger nära och vissa av deras kläder är snygga plus att de har mycket smink och schampo och sådant.

• Coyote

Ja, rätt ofta. Kläder till lilleman och en del "slit och släng"-kläder till mig själv. Strumpor och underkläder, basplagg.

• Mrs Green

Också skulle jag ju motivera... jag hittar helt enkelt sällan något jag vill ha själv där, men de har en del ok barnkläder, åtminstone från storlek 134 när det inte är Hello Kitty på allt och det är mindre gatluder-look än t.ex. Kapp Ahl har i den storleken.

• La Lola

De flesta barnkläderna inhandlas där.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • castafiore

Något hände när jag fyllde 30. Plötsligt var inte kläderna på hm snygga längre.
    Så, nej jag handlar inte på hm längre. jag gjorde det förr.
    Barnkläder köper jag inte där heller, för det är dålig kvalitet på dem och de är inte så snygga...

Jo, förresten, herrstrumpor köper jag där ibland.

• La Lola
    La Lola skrev 2012-02-05 20:03:41 följande:
    De flesta barnkläderna inhandlas där.
    Motivation; jag gillar utbudet helt enkelt.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Millan83

Ibland, när jag hittar något. Shoppar oftare kosmetik och sånt där.

För mig känns det som helt ok kläder, har varken lust eller möjlighet att lägga tusentals kronor på kläder och därför plockar jag guldkornen ur svensson-kedjorna och är glad!  

• Coyote
    castafiore skrev 2012-02-05 20:03:58 följande:
    Något hände när jag fyllde 30. Plötsligt var inte kläderna på hm snygga längre.
    Så, nej jag handlar inte på hm längre. jag gjorde det förr.
    Barnkläder köper jag inte där heller, för det är dålig kvalitet på dem och de är inte så snygga...

Jo, förresten, herrstrumpor köper jag där ibland.
    Just till bebisar tycker jag de duger, de växer ju så fort att kläderna inte hinner bli utslitna. Men jag har också märkt på kläderna jag köper nu till grabben (strl 86) att de inte håller sig snygga hela deras "livslängd". Lindex är bättre på det.
Svar på tråden H&M handlar du där?