• Anonym (TS)

Förberedelser inför analsex?

Jag funderar på att våga prova ha analsex med min kk nu, vi är båda väldigt vanilj annars och kärleksfulla och sådär så det känns både lite spännande och hemskt. Men han har ganska liten och jag litar på honom mycket så det känns som now or never liksom. Så, hur ska man förbereda? Bör man ha kondom, vad blir skillnaden? Hur är det med glidmedel? Hur tvättar man sig före? Jag skulle dö om det syntes eller kändes lukten av ngt bajs... :-S Dessutom så är jag en sån som gör nr 2 på toa säkert 2 ggr om dagen i alla fall så bara för att jag gjort det dagen innan betyder det inte att jag kan vara 100% säker på att tarmen är tömd, så hur gör man då? Vilken ställning är bäst? Måste man föra in den med fingrarna? Hur ont gör det? Snälla svara på allt, jag är så nervös Han har inte heller provat tidigare och är nog lika nervös som mig men mest över att råka göra illa mig men det tror jag att det är mindre risk för, han är så försiktig.

• Svar på tråden Förberedelser inför analsex?
  • Anonym (cici)

Man köper kirurgplasthandskar på apoteket, brukar finnas i typ hundrapack. Tar på sig en, och för in långfingret och känner efter om det finns något, sedan rensar man så noggrant som möjligt, tar även på lite tvål, sedan håller man på tills det luktar fräscht om fingret. Lycka till!

• Vinxen

I helvete att man gör cici!!! Håll inte på med tvål å skit i analen!! Om du har bajsat så finns inget längst ner å snoppen nåt inte dit avföringen är. Se bara till att inte stoppa snoppen i musens den vart i rumpan. Men håll tvål borta från rumpan!! Du kan förstöra hela den naturliga bakteriefloran om du är där å gräver med tvål å så.

• Anonym (Skönt)

Jag köpte boken "Våga analsex" och har läst lite i den. Det är en bra och rolig bok.

Jag brukar duscha innan så jag känner mig fräsch. Tvättar mig inte överdrivet inför analsex, då jag har för mig att man ska vara lite försiktig med tvål i analen, ungefär som med underlivet. Vill minnas att det är självrengörande. När man gör nr 2 så passerar bajset bara igenom ändtarmen och lämnar inga spår, vilket gör att man är ganska "ren" där bak. Kondom är att föredra för att skydda sig mot urinvägsinfektion. Det gäller båda parter. Beroende på hur kåt och våt man blir innan analsexet startar, så kan man använda glidmedel, som passar ihop med kondom så klart. Sen kan man förbereda sig genom att föra in ett finger först. När man känner sig redo, så kan mannen försiktigt trycka sin penis mot baken. Med mycket glidmedel och försiktighet, så kan killen pressa sig in. För dig som mottagare, är det viktigaste att du ligger bekvämt så du kan slappna av i ringmuskeln. Det ska inte göra ont, med det kan spänna lite i början. Det går över allt eftersom killen har trängt in och analsexet fortsätter.

En del gillar det inte men andra älskar analsex. Själv tycker jag om det. Att tex ligga på magen när killen tar en bakifrån där bak är grymt skönt.

Som en sista sak så vill jag säga att man aldrig ska föra in något i slidan som innan har varit i anus, utan att ha tvättat sig väldigt noga. Det gäller fingrar, penis, sexleksaker osv.

Lycka till =)

• Anonym (Skönt)

Många är rädda för att det ska komma med bajs ut. Enda tipset är: dra ut penisen försiktigt efteråt. Vi har klarat oss utan bajs de gånger vi har haft analsex.

Lycka till =)

• Anonym (cici)
    Vinxen skrev 2012-02-05 21:29:40 följande:
    I helvete att man gör cici!!! Håll inte på med tvål å skit i analen!! Om du har bajsat så finns inget längst ner å snoppen nåt inte dit avföringen är. Se bara till att inte stoppa snoppen i musens den vart i rumpan. Men håll tvål borta från rumpan!! Du kan förstöra hela den naturliga bakteriefloran om du är där å gräver med tvål å så.

Det finns visst bajs i utrymmet där snoppen kommer åt. I alla i mig. Mitt långfinger är inte längre än en normal snopp. Nu gräver jag inte ofta där, bara de få gånger jag lovat analsex till någon.
  • Anonym (a6)

Jag har ju inte analsex så ofta utan mest när jag verkligen är sugen och då kör jag vattenlavemang. Vilket innebär att duschmunstycket skruvas bort, tar en kådis o gör ett litet hål i toppen, på med vaselin och in i baken. Spolar försiktigt in ljummet vatten, dra ut, kniper en stund och sätter mig på toa. Upprepar detta 2-3 ggr tills vattnet är klart. Sen så blir det massa härligt sex därbak

Fungerar alltså bra om man inte har analsex ofta, då stör inte vattenlavemanget det naturliga.

• Anonym (Erfaren kvinna)

Jag går bara på toa som vanligt och tömmer tarmen. Tvättar mig noga som vanligt.
    Sedan kör vi på.
    Oftast kör vi utan kondom. Vi båda tvättar oss noga innan vi kör vaginalt,
    båda ska även komma ihåg att kissa efter analsex, för att slippa bakterier i urinledaren som kan ge urinvägsinfektion.

Om min avföring inte skulle vara fast när jag går på toa, då känner jag mig inte fräsch och då kan det kanske finns lite avföring kvar närmare innanför slutmuskeln, då skippar vi analsexet.
    Men annars har vi aldrig haft några problem och det har aldrig kommit något bajs.

Vattenlavemang har jag provat några gånger, mest för 10 år sedan då vi började ha analsex, men även nyligen. Men vi tycker oftast inte att det är nödvändigt för oss.

Däremot när han sprutar i mig så tycker jag ibland att hans sperma känns som ett litet lavemang och det känns som att jag behöver gå på toa ganska omgående.
    Ibland, efter morgonsex, kan det hända att jag måste gå på toa på jobbet, då kan det komma ut lite sperma, men jag tycker bara att det är hett och jag börjar längta då till kvällen oc mera härlig sex...

Svar på tråden Förberedelser inför analsex?