• hektorsmamma

Finns det något medium/någon synsk som kan se kön? :)

Hallå! 

Tänkte bara se om det finns någon där ute som känner sig manad att gissa på kön? Vet inte vilken information som behövs, men säg bara till så ska ni få den! Finns UL bilder men man ser inte något på någon av dem, tänkte bara om man lättare fick in "känslan" :)  

Tack på förhand
    /Honsomvillvetamenändåinte ;)  

• Svar på tråden Finns det något medium/någon synsk som kan se kön? :)
  • hektorsmamma
    Selfish Geene skrev 2012-02-05 21:38:45 följande:
    1.dra ner byxorna
    2.ta en bild
    3.infoga bilden i trådstarten

Haha! Tror vi får ta det på ett annat forum ;)
  • hektorsmamma
    Moppepojke skrev 2012-02-05 21:40:10 följande:
    Flicka

Tack för svaret! :) Något speciellt du går på eller bara chansning?
  • Selfish Geene
    hektorsmamma skrev 2012-02-05 21:39:41 följande:
    Haha! Tror vi får ta det på ett annat forum ;)
    Det var värt ett försök Flört 
  • hektorsmamma
    Selfish Geene skrev 2012-02-05 21:45:28 följande:
    Det var värt ett försök Flört 

Absolut! :)
  • cpOFFER

Magkänslan sa mig det innan jag ens läst klart rubriken :)

• hektorsmamma
    Moppepojke skrev 2012-02-05 21:55:46 följande:
    Magkänslan sa mig det innan jag ens läst klart rubriken :)

Okej, vad intressant! :) Ska försöka att komma ihåg att återkomma hit när den är född och berätta om du hade rätt! :)
  • hektorsmamma
    eulalian skrev 2012-02-05 22:39:35 följande:
    Helt klart pojke!
    Jasså! Intressant! :) Vill du berätta vad du baserar det på?
  • eulalian

Det kan vi ta när han är ute :) Det är inte alltid jag får känslan, men får jag den så har det stämt, inte bara när det gäller bebiskön.. Men jag skulle inte kalla mej medium. Och berättar bara känslor om folk frågar..

• eulalian

Det blir en sommarpojke. Slutet av juli

• hektorsmamma
    eulalian skrev 2012-02-06 09:10:33 följande:
    Det kan vi ta när han är ute :) Det är inte alltid jag får känslan, men får jag den så har det stämt, inte bara när det gäller bebiskön.. Men jag skulle inte kalla mej medium. Och berättar bara känslor om folk frågar..
    eulalian skrev 2012-02-06 09:13:20 följande:
    Det blir en sommarpojke. Slutet av juli

Nemen, detta var intressant... Du kan inte möjligtvis se allt annat också, kommer förlossningen gå bra osv? ;) Nejvars, men det vore kul om du hade rätt! Ska försöka komma ihåg att återkomma till dig då! :)
  • Tibell

Åh spännande :) Gissar med på pojk

Eulailan : det där med att man bara får en känsla har jag med upplevt. Har haft rätt flera gånger när bekanta varit gravida. Känslan av ett visst kön är jätte stark och bara kommer från ingenstans. Har haft rätt alla gånger..
    Men på mig själv kan jag inte gissa dessvärre :/
    Känner du något om vad det är för liten i min mage ?

• StugFrugan89

E det någon som vill gissa på mig? Har bf 24/3

• eulalian
    Tibell skrev 2012-02-06 12:48:07 följande:
    Åh spännande :) Gissar med på pojk

Eulailan : det där med att man bara får en känsla har jag med upplevt. Har haft rätt flera gånger när bekanta varit gravida. Känslan av ett visst kön är jätte stark och bara kommer från ingenstans. Har haft rätt alla gånger..
    Men på mig själv kan jag inte gissa dessvärre :/
    Känner du något om vad det är för liten i min mage ?
    Nej tyvärr... Ingen känsla alls... Kanske är tvillingar och en av varje? ;)

Var samma när jag var gravid. Vi visste genom UL, men jag hade ingen som helst känsla om vilket kön det var :P Konstigt hur det kan vara... Dom gånger jag fått en såndär stark känsla har det alltid stämt faktiskt. Även när det gäller andra saker i livet. Men det måste vara just den känslan...
  • eulalian

Jag fick den känslan en gång när jag skulle åka buss. Det nästan blinkade i rött och hela kroppen skrek att jag inte skulle hoppa på bussen... Så jag lyssnade på känslan och tog nästa. Det hände inget med bussen jag skippade, den kom fram hel... Undrar om den gjort det om jag var i också? Det får man ju aldrig svar på..

• Tibell

Ah synd :/
    Det är bara en :) det vet vi säkert ! Det finns ul bild i mitt galleri under forum bilder. Kanske kan ge dig den där känslan ??

Svar på tråden Finns det något medium/någon synsk som kan se kön? :)