• Äldre 6 Feb 19:19
    3056 visningar
    12 svar
    12
    3056

    Nya vänner, gärna i Täby

    Hej! Jag heter Josephine och är 32 år gammal. Jag har en son på snart 5 år och jag planerar att skaffa ytterligare barn inom snar framtid. Jag bor i ett hus i Vallatorp tillsammans med min underbara sambo. Jag jobbar som sjuksköterska. Nu vill jag lära känna nya vänner, gärna i Täby området. Intressen är Familjen, Fika/restaurang, shopping, matlagning, film och musik (allätare), resor, träning osv... Hör gärna av dig så bokar vi in något!! Med vänlig hälsning, från Josephine

  • Svar på tråden Nya vänner, gärna i Täby
  • Äldre 26 Feb 00:31
    #1

    Hej Josephine! Roligt att hitta någon här som också bor i Täby och i mina gamla hemkvarter : ). Är precis ny här på FL. Jag heter Malin och bor i Näsbypark med min sambo och våran 1 1/2 åriga kille. Lustigt nog jobbar jag också som ssk. Vore superkul att lär känna "lite nytt folk " i Täby : ). Vi hörs / Malin

  • Äldre 7 Mar 20:24
    #2

    Hej Malin!


    Ursäkta mitt sena svar, jag är här inne sporadiskt och det är inte alltid jag har tid att skriva något... (Du vet...typiskt sjuksköterska ;)


    Har du växt upp i Vallatorp? Jag är ifrån Eskilstuna från början men flyttade hit 2003 pga. kärleken =)


    Jobbar du på Danderyd? Jag jobbar som sjuksköterska på en gyngekologisk avdelning på Danderyd men ska i slutet av maj börja på min gamla arbetsplats igen; ortopeden =)


    Tog du examen här i Stockholm? Jag gick ut 2003 från Mälardalens Högskola.


    Hör av dig!


    /Josephine

  • Äldre 20 Mar 09:31
    #3

    Hej!

    Är en tjej på 38 år boendes i Byle/Kyrkbyn. Har en son född i juli 2006. Är inte ssk

    Väntar nu nr 2 med BF i början av september.

    Hör gärna av er om fortfarande finns kvar i tråden!

  • Äldre 20 Mar 21:05
    #4

    Hej Josephine,