Ska jag ge honom en alla hjärtans dag-present eller inte?
Så, jag har en kk som jag har känslor för, och han har för mig men han vill inte ha ett förhållande pga att han är för ung och jag är äldre och har barn... så vi är kks eftersom ifall vi bara är vänner kan vi inte låta bli varandra sexuellt i alla fall. Det är dumt egentligen och jag vet att någon (troligtvis jag) kommer att bli sårad när den andra hittar en annan, men men...
Nu är det snart alla hjärtans dag och jag funderar på ifall jag ska ge honom nåt eller inte. Jag har ingen aning om han har tänkt ge nåt till mig men troligtvis inte. Han är en jätteromantisk person och har alltid varit lite töntig och opopulär bland tjejer så jag tror att han väldigt gärna skulle vilja få nåt... fast kanske inte av mig pga att det är komplicerat. Jag vet inte om han skulle bli jätteglad av att få nåt eller tycka att det komplicerade vår relation... Så hur ska jag göra? Jag vill så gärna göra honom glad...
Ska jag ge nåt anonymt och inte skriva vem det är från kanske? Eller finns det nåt man kan ge som är lite mer vänskapligt och inte precis röda rosor...? Jag kan inte ge choklad då han är allergisk. Vi kommer troligtvis inte att ses den dagen eftersom han arbetar.
Vad ska jag göra... jag kan inte bestämma mig... velar fram och tillbaka...