• jagälskarallaminabarn

Lekhage åt tvillingar, finns det och vilken rekommenderar du i så fall?

Hejsan!

Då tvillingarna blivit väldigt busiga är jag och sambon på jakt efter en lekhage åt dem. Vi har frågat på Barnens hus men där hade de inga. Någon som vet vart de kan finnas och om det finns några speciella åt tvillingar? De andra lekhagarna är lite väl små tycker vi. Vore väldigt tacksam för svar.

M V H Ulrika

• Svar på tråden Lekhage åt tvillingar, finns det och vilken rekommenderar du i så fall?
  • Umeboshi

Om det finns speciellt för tvillingar vet jag inte, men lekhagar finns på bl.a. Babyproffsen

• Väntarochlängtar

Jag har en lekhage från BRIO men jag vet inte om den är så stor.. Dessutom är mina killar inte så förtjust att vara i den, men korta stunder går bra..

• Umeboshi

Måste faktiskt tillägga att jag har aldrig haft lekhage åt mina barn, utan jagat dem istället - kanske borde skaffa en, då jag skulle behöva lite mer kött på benen

• Emmis333

Hej! har en väninna som är sömmerska och hon sydde en "skumgummipool" till mina tvillingar, den är jättemysig, har tänkt sälja den eftersom mina börjar bli stora nu. Hör av dig om du är intresserad!
    Mvh Emma

• Medly

Hoppar in i tråden och säger TACK EMMIS333 för din brillianta idé om skumgummipoolen, häftigt. Super att ha en mamma som är sömmerska också!!!

• theo05

Jag har en perfekt hage!!! Fick den av svärmmor i julklapp.. Tyvärr har jag absolut ingen aning om vad den heter, men den är inte som en vanlig hage, utan i trä m spjälor och utan botten.Vi har en liten madrass däri.. Helt fyrkantig ca 130x130cm..ganska stor alltså.. Den kostade ca 800.- å hon köpte den i en liten barnvagnsaffär i Halmstad som heter Barnvagnshuset.. Du kan ju alltid ringa dit å fråga.. Tel 035-188850.. överallt annars hittade vi bara andra i plast å då kan man lika gärna ha en resesäng tycker jag.. Men denna e superbra!!! Har tyvärr ingen bild å kan inte lägga upp någon heller för jag fattar inte hur man gör..

• SmaragdKattis

vi har en likadan som theo05, men vi har fått låna den av svärmors jobbarkompis som hade den på vinden! =) men det ska finnas på babyproffsen vet jag, dock är det hyfsat dyra men verkligen kanon! rekommenderas varmt.

Svar på tråden Lekhage åt tvillingar, finns det och vilken rekommenderar du i så fall?