• Anonym (lillflickan92)

Hjälp han sprutade mig i rumpan!

Hey Girls

Asså måste fråga, är det farligt att få sperma i rumpan?

Hade sex med min PV nyss och vi körde lite kombo, asså lite oralt, standard och analt. Men han kom i min rumpa, LÅNGT in i min rumpa. Nu är ja Grymt orolig, för det kommer inte ut något! Liksom när han kommer mig i snippan så rinner ju liksom sperman ut igen, men nu är den liksom fast där. jag är orolig för det gjorde för det först jävligt ont när han kom, kändes som jag sprack på flera ställen och sen när satsen bara försvann,. Rädd att han typ gjort hål på mig och att hans små simmare nu har kommit ut i blodet på mig: Kan man bli typ Sperma-Förgiftat?

Snälla någon hjälp mig, riktigt rädd!

• Svar på tråden Hjälp han sprutade mig i rumpan!
  • Minne00

Åh, du behöver inte vara orolig, det är fullständigt normalt! Det kommer att komma ut med din normala avföring, det är ju lite tightare där än i vaginan så det rinner inte ut på samma sätt....

Kan dock tillägga att om han komme ri din snippa så kan spermierna komma ut och simma runt bland dina tramar ... tills de dör, också det helt ofarligt :) 

• Chester Copperpot

Det kommer nog ut den naturliga vägen nästa gång du skiter. Eller så tas det upp av tarmarna. Jag skulle nog snarare säga att det är tur att du inte läcker, dina kläder skulle se ganska äckliga ut om du inte kunde hålla igen din ringmuskel. Tänk fartränder i kubik...

• Anonym

Jag hatar när min kille kommer i min röv för man får sån jäkla rännskita efteråt! Är det bara jag?

• EmilyB

Absolut ingen fara.
    Det kommer ut när det kommer ut. 

• Anonym (lillflickan92)

Tack tjejer, Uppskattas!

• Anonym (lillflickan92)

Men asså? va ont de gjorde när han kom i mig. Gjorde ta mig fan nästan mer ont än när jag blev av med oskulden där bak. Någon mer som känner så?

• Queenie70
    Anonym (lillflickan92) skrev 2012-02-08 22:02:03 följande:
    Men asså? va ont de gjorde när han kom i mig. Gjorde ta mig fan nästan mer ont än när jag blev av med oskulden där bak. Någon mer som känner så?
    Varför gör du saker som gör ont? Ska inte sex vara skönt för alla inblandade?
  • Ericc
    Anonym skrev 2012-02-08 21:48:04 följande:
    Det kan komma ut en skituge
  • Anonym (lillflickan92)

Ja men det är ju skönt, okej kanske inte första gången någon tog mig där. Men det var inte särskilt skönt när jag gjorde det på riktigt första gången heller. He he var bara avsugnings debbuten som var lite rolig, inte när han kom men man kunde leka lite mer då och ha lite mer kontroll.

Men det är med att spruta mig i rumpan, tänker jag inte tillåta igen. Aja Baja LOL ;)

Svar på tråden Hjälp han sprutade mig i rumpan!