• Anonym (Kvinna)

Kille - Buttplugg eller strap-on?

Hej i stugorna!

Jag har en fråga till er män som gillar att bli stimulerade i rumpan. Vad föredrar ni - vibrerande buttplugg, vanlig buttplugg eller strap-on.

Jag har en pojkvän som gillar att bli stimulerad där bak, slick o pill och buttplugg. Jag skulle gärna vilja utveckla det lite, men han är blyg och tycker det är lite pinsamt att prata om det. Jag tänker ändå försöka ta upp det här med honom. Tänkte bara höra vad ni andra män (eller kvinnor med sådana män) har för erfarenhet och preferenser.

Tack och hej! 

• Svar på tråden Kille - Buttplugg eller strap-on?
  • Robespierre

Hej Ts: Jag har erfarenhet av buttplug, ganska tråkig tycker jag pga att det ger 'för lite'. Använder mig nu av en 20 cm lång o c:a 2.5 cm bred penisformad (med ollon, ådror osv) dildo som har sugpropp i ändan. Jag kan m.a.o rida av den i badkaret, och även låta en partner hamra mig med den :) Har tyvärr ej än erfarenhet av strapon, men det är absolut ngt jag vill prova. Med rätt kvinna det vill säga !!

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • Anonym (Vibration)

Båda är trevligt om storleken är rätt, men vibrerande strapon eller penisformad vibrator är helt klart överlägset. Buttplug med vib ger en trevlig stimulans men för de intensiva orgasmerna är just in-och-ut rörelsen i rumpan viktigast för mig. Så min frus strap on är nog favoriten.

• Anonym (the Man)

Jag skulle snacka med din Karl, själv är jag inte dunder förtjust att bli stimulerad i ändan. Men jag föredrar burrr (vibrationer) hällre än att få något uppkört i mig. Dock har en kompis berättat (på fyllan i för sig), att han tyckte der var Super häftigt att bli tagen av en brud med Strap-on, han gick igång på hela den där "utlämnings"-biten: alltså att det var tjejen som hade kontrollen i sängen.. Hoppas det hjälper! Lycka till

• robost

Jag har testat att bli stimulerad med både stel-Plug och vibrator, det sistnämda var helt klart skönast. Jag tror du ska börja med något sådant? Din man kanske blir rädd eller avtänd av att du plockar fram en Strap-on. Själv är jag lite för honofob för att ha provat sådann.

• Anonym (Kvinna)

Tack för era svar! Jag  har beställt en vibrerande buttplugg som vi ska testa i helgen. Vi har testat vanlig buttplugg och det gillade han skarpt. Jag gillar den oxå, men det ska bli spännande att prova en vibrerande. Jag inbillar mig att han kommer att gilla strap-on också, men jag vet inte riktigt. Han vill gärna sätta i buttpluggen själv, så jag är inte helt säker på att han låter mig ta kontrollen. Men vi får se, det blir en spännande helg.

Svar på tråden Kille - Buttplugg eller strap-on?