• femman

Tripp trapp VS ruff knuff

Vilken tror ni blir bäst?
    På den förskolan jag jobbar har vi tripp trapp och de är ju bra såklart men har nu sett att ruff knuff är billigare.
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Tripp trapp VS ruff knuff
  • cissi24

Spelar ingen roll var man blir sydd. Alla stygn kliar. Det är när det håller på att läka.

• Nathalie32

Hej!

Har själv en ruff knuff och tycker den är suverän

• AnnaGBG

Har en TrippTrapp och kan inte jämföra men jag blir irriterad på att det där bandet som sitter mellan beben på barnet är i skinn. Hur lätt är det att hålla rent....? Annars är den bra... Men till Nästa bebis blir det nog en med matbricka. Det är himla praktiskt!

• idalinus

hej
    jag har en ruffknuff som jag gillar mycket. Bandet till en ruffknuff är liksom till en tripptrapp också av skinn så där går det inte att jämföra, men jag tycker att ruffknuffen "sticker" inte ut lika mycket med benen som en tripptrapp som jag har lyckats slå mina stackars tår i ganska mycket. Men i övrigt tror jag inte det är någon större skillnad på dessa två stolar förutom priset kanske.

• jessica BFapril05

Har också en ruff knuff och är jätte nöjd! tycker den är lite mjukare och finare i modellen en tripp trappen, och så är den ju billigare också!

Svar på tråden Tripp trapp VS ruff knuff