• Anonym (Naken)

Går ni nakna hemma?

Vi brukar ibland gå omkring nakna hemma (i synnerhet på sommaren då det är varmt och skönt). Vi pratade om detta med några vänner igår, som blev lite förvånade.

Är vi så ovanliga?
    Några fler som brukar vara nakna hemma?

• Svar på tråden Går ni nakna hemma?
  • Karpet

Nej jag går inte naken hemma. Mest kanske för att vi har bauta-stora fönster som våra grannar samt en pojkskola kans se in i åt ena hållet. Vi har öppen planlösning dessutom så det skulle bara vara i sovrummet och badrummet man kan gå omkring så. Jag går iofs ibland från badrummet till garderoben i sovrummet men på den vägen är det ingen som kan se mig.

• Tess71

Vi skulle nog gärna vara mer nakna hemma, men vår lght har väldigt god insyn så det blir mest när man snabbt springer från duschen till sovrummet eller tvärt om!

• Anonym (Naken)

Vi brukar ibland gå omkring nakna hemma (i synnerhet på sommaren då det är varmt och skönt). Vi pratade om detta med några vänner igår, som blev lite förvånade.

Är vi så ovanliga?
    Några fler som brukar vara nakna hemma?

• Trikarn

Självklart! det är toppen att kunna strosa runt lite naken efter duschen på kvällen och *vädra* lite haha..=)

• Annikamed2barn

Nej, det känns inget skönt när brösten hänger till knäna

• Anonym (Noodie)

haha!Japp!JAG brukar gå naken hemma.Inte jämt.Men ofta på kvällarna.*ler*
    Fast inte heller vid matbordet eller dyligt.Men annars.Visst!
    Och ingen anan i min familj.Bara killen ibland.Efter ducsh.

• ailin66

Javisst Mest jag, men även han ibland.

Dock inte så mycket nu på vintern när det är svinkallt...

• Anonym

Min sambo brukar ofta gå omkring naken...inte bara efter duschen..
    Inte jag men kanske för att jag inte känner mig bekväm med min nakenhet...
    Blir så kär när jag ser honom traska runt hemmet naken utan att inse hur sexig jag tycker att han är...

• Anonym

Nja, efter duschen på kvällen ibland men går väll inte runt direkt. Min man e mer påklädd av sig *synd* he he

• Anonym (Usch!!!)

Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
    Man måste ju tänka på resten av familjen.
    Vill ju inte höra:
    -Släpp fri valrossen!!!...hihi
    Nä..som sagt...valjakten är inte över än!

• FGSO

Vi går ofta nakna hemma. Vi har dock ingen direkt insyn. Vi brukar även ta av alla kläderna ibland när vi ska titta på film. Vi tar bort alla kuddarna i soffan och lägger oss under ett täcke. Hur mysigt som helst. Brukar vara trevliga reklampauser...

Nakenbadare

• Juniphé

Jorå, det händer

Är lite bekväm av mig och gillar att lufta kroppen så mkt som möjligt Tur att man har porttelefon och bor högst upp

• lokisse

jo da det händer!
    särskilt när man just badat eller sa.
    annars sussar jag ofta runt i min supper sexiga morra fra typ 1973 brun och vit randig i frote med trasig dragkedja absolut skönaste plag i min garderob!

• Anonym

Jag går sällan runt helt naken eftersom jag tycker att det är skönt att ha åtminstone trosor på mig. Men innan jag flyttade till den här lägenheten så kunde jag gå runt halvnaken ibland. Numera bor vi på markplan med alla fönster mot gården så då känns det mindre lyckat. Men då drar jag ner persiennerna helt enkelt. Min kille går däremot aldrig runt naken/halvnaken.

• Mammanseko

Vi bor ute i skogen med åkrar angränsande till huset så här hemma går vi nakna ibland, spec på morgonen eller efter dusch.

Vi disskuterade det med våran hyresvärd, hur skönt det var att man tom kunde gå ut naken om man ville det och morgonen därpå tittade jag ut genom fönstret för att kolla till fåren och där står 4 grabbar och glor in!

• Monstermamman

Det händer väl! Bor så att inga grannar kan titta in. Jo, om dom använder kikare då kanske dom ser nåt men då lär dom väl få glo då om dom gör sej så mycket besvär.
    Har alltid sagt att jag vill bo så att man kan gå ut och pinka på gräsmattan utan att grannarna ser det och så bor vi nu och så kommer vi att bo när vårt hus blir färdigt också.

• Anonym

Har oxå lite för odiskret läge på huset *trist* annars hade jag kanske varit värsta nudisten *hi hi*

Svar på tråden Går ni nakna hemma?