• Anonym (Lina)

Har du en låtsasmage när du är ensam?

Jag är nyfiken på hur vanligt det är att man i sin ensamhet, när man har en sån barnlängtan, att man går runt med en låtsas gravidmage? Alltså kanske stoppar en handduk under tröjan och fantiserar hur man skulle se ut som gravid? Om ni förstår vad jag menar.
    Jag gör det, stoppar några kläder under tröjan och står framför spegeln å fantiserar. Alltså jag visar mig aldrig så, inte ens för pojkvännen utan gör detta ibland när jag är ensam hemma.

Är det vanligt tro?

• Svar på tråden Har du en låtsasmage när du är ensam?
  • Queenie70

Det har nog de flesta gjort vid nåt tillfälle. Barnlängtan eller ej. Kanske inte dagligen, men nån gång under livet i alla fall

• Anonym

Jag brukar ligga och hålla om min svullna tjockismage och tänka att det är en bebis där inne som rör sig. Men nu ska den bort inför bebisverkstaden så jag hoppas att jag till hösten ligger och känner på en riktig bebis istället för mina tarmrörelser.

• Anonym

öhhh... Nej, har aldrig gjort det.

• Anonym (jopp)

Ja, händer ibland... ;)

• Anonym (ping)

Nej,  jag tycker det låter lite osunt faktiskt.

Men folk gör ju så mycket andra konstiga saker och det skadar väl ingen om det inte går till överdrift.

• Anonym (ping)
    Queenie70 skrev 2012-02-09 11:43:29 följande:
    Det har nog de flesta gjort vid nåt tillfälle. Barnlängtan eller ej. Kanske inte dagligen, men nån gång under livet i alla fall
    Varför tror du det? Jag har aldrig ens kommit på tanken.

Det känns lika långt bort för mig som att sätta på melonskal utanpå tuttarna och låssas att de är större.
  • Anonym
    Anonym (ping) skrev 2012-02-12 11:22:03 följande:
    Varför tror du det? Jag har aldrig ens kommit på tanken.

Det känns lika långt bort för mig som att sätta på melonskal utanpå tuttarna och låssas att de är större.

Haha! Håller med...
Svar på tråden Har du en låtsasmage när du är ensam?