Blir du dålig i magen av kaffe?
Mage+kaffe=toa?
Mage+kaffe=toa?
Nope. Däremot blir jag kissnödig av kaffe.
Inte "toadålig" - men får halsbränna
Japp. En kopp räcker, så därför dricker jag inte kaffe.
Annat: Jag blir bättre i magen efter kaffe.
Aldrig nånsin hänt.
Dricker ett par koppar om år.
Händer nästan aldrig... och jag har en kaffe komsumtion som ligger på 10 koppar om dagen... måste ha en mage av stål =)
Jag blir inte dålig i magen, men kaffe brukar kunna få igång systemet så att säga
Nej aldrig, sålänge jag bara häller laktosfri mjölk i. Däremot får jag smällhuvudvärk om jag INTE dricker kaffe. Koffeinjunkie.
Blir aldrig dålig i magen. Kan dricka hur mycket som helst (och det gör jag), men det gör ingen skillnad.
Vet inte riktigt. Hade alltid förstoppning innan men sen jag började dricka en kopp kaffe på morgonen har det "löst sig"
ibland,dock får jag då och då kraftig halsbränna och under perioder då jag har magkatarr vågar jag inte ens tänka på kaffe.
Nej , aldrig
Nej aldrig
Nej jag blir också "bättre" som nån skrev, för jag är ofta hård i magen pga IBS men när jag dricker kaffe blir jag normal...haha.
No problem. Däremot är det väldigt vätskedrivande.
Sällan, möjligtvis om jag hinkar 3 muggar direkt på morgonen och jag inte skitit kvällen innan :P
Som för Butterscotch, det "får igång systemet". Träffade en pappa när jg låg på BB som hinkade i sig kaffe efter fruns långa förlossning, just av den anledningen, vilket han så snällt berättade :p
Iaf, tror det är rätt vanligt att kaffe har den inverkan på kroppen.
Om jag druckit för mycket, runt sjunde muggen känner jag av det.
Dricker aldrig kaffe, så nej.