-
-
Svar på tråden Madonna i sommar
-
Får de verkligen sälja biljetter då biljetterna inte släppts ännu?
Enli. Livenation börjar den allmänna biljettförsäljningen den 17 januari. Det Ticnet som säljer biljetterna för Livenations räkning. -
Biljettnu tar överpriser. Har använt mig av dom några gånger när det varit helt kört att få tag någon annanstans. Men biljetterna har alltid kommit. Men som sagt, brukar vara lite dyrt.
Anova: Dom säljer inte biljetterna nu, dom säljer en förbokning typ :) När biljetterna släpps, då köper dom upp en jävla massa, sen pytsar dom ut till dom som "förbokat". I princip kan man ju bli utan, men då vad jag förstår så betalar dom tillbaks. -
Biljett.nu må ta överpriser men det är ingen bluff. Lite amatörmässigt och rörigt, måhända, men ingen bluff.Elina73 skrevHar jag gjort bort mig nu! Jag har beställt och betalt dyra biljetter till en konsert med madonna i sommar på biljett.nu. Efteråt kollade jag recensioner på dem och de får bottenbetyg! Någon här som använt dem och kan lugna mig? Jag har aldrigköpt biljetter till konserterinnan och visste inte hur jag skulle göra.
Efter att ordinarie biljettsläpp varit och biljetterna tagit slut så köper de upp allt de kan på andrahandamarknaden och säljer sedan vidare i tredje led. Till ex dig.
Min enda kontakt med dem var för två år sedan när jag fick två biljetter till U2 över. Jag la ut dem på tradera och biljett.nu köpte dem. Sedan tog det tid innan killen (för han verkade nästan vara ensam) betalade och jag fick ringa och fråga honom om han ville ha biljetterna eller inte. Till slut betalade han och jag skickade biljetterna hem till honom.
Lite amatör över det hela, som skrivet.