• MrsTM

Fan vad folk beter sig illa på detta forum.

Det var egentligen bara det jag ville säga.

Väldigt många som skriver äckliga, elaka, spydiga eller helt enkelt bara nedlåtande kommentarer oavsett vad tråden har för ämne. Och när någon verkligen råkat illa ut och är helt förtvivlad, då skriker ganska många att "detta måste vara en troll-tråd!"

Skämmes ta me fan.

• Svar på tråden Fan vad folk beter sig illa på detta forum.
  • laksjdhf

Håller med!
    Många "trycker" ner på de som behöver hjälp eller tips. de är förjävligt!

• snorkan

Håller med.....bakom sitt anonyma användarnamn så verkar man kunna bete sig hur illa som helst.

men det är nog personer som inte mår helt 100 tror jag.

• Diablo

Jag kan bara hålla med! Mobbare finns här gott om! Önskade att man rensade ut lite här inne!

Har man tur behöver man inget vett!
  • Diablo
    Eller väldigt osäkra människor som måste hävda sig för att själv! Tråkigt är det i alla fall!
    Har man tur behöver man inget vett!
  • snorkan
    Diablo skrev 2012-02-10 13:55:20 följande:
    Eller väldigt osäkra människor som måste hävda sig för att själv! Tråkigt är det i alla fall!
    ja precis....ja det är riktigt tråkigtRynkar på näsan
  • MrsTM
    Diablo skrev 2012-02-10 13:53:47 följande:
    Jag kan bara hålla med! Mobbare finns här gott om! Önskade att man rensade ut lite här inne!
    Jag önskar också att sajtens ansvariga hade resurser nog att vara lite mer uppmärksamma på vad som händer.

Folk kommer undan med att dissa precis vem som helst, det kan vara någon stackare vars partner varit otrogen, eller någon stackars bekant till ett av offren på Utöya. Har man inget som helst folkvett har man helt enkelt inte på ett internetforum att göra.
  • gröna L

Ja hu, detta forum har verkligen en otrevlig ton! Blir rent ledsen av att läsa vissa kommentarer. Det är lite intressant tycker jag, hur olika forum verkligen får olika kulturer. Jag ramlade över en tråd på flashback, där TS ville ta livet av sig och bad om råd angående gift. Han fick mycket förstående svar med recept och, mer eller mindre, lyckönskningar. Hade det varit på familjeliv hade han fått bannor för att han var så egoistisk och hade det varit på bukefalos (ett hästforum med mycket annan, icke-hästrelaterad, aktivitet) hade det varit svar som "jag har varit där själv och tagit mig därifrån, kontakta mig om du vill!", stöttande och ofta genomtänkta inlägg och någon som erbjuder sig att åka hem till honom och ge honom stöd. Ett annat exempel är tråden "Han har våldtagit min dotter i 10 år", som finns både här och på bukefalos, men trådarna är HELT olika! Man kan absolut få många bra svar på det här forumet också, men de drunknar ofta i allt det hatiska och dömande!

• Tow2Mater

Du kanske borde läsa trådar här under lite längre tid, för att få ett lite större perspektiv. Det finns både och. Men en sån har klaga-på-hur-elaka-alla-är tråd verkar startas minst en i veckan just nu, ni verkar inte se den identiska tråd som redan startats för typ två dagar sen.

• solis ortus

Ja usch..o de som måste fylla i sitt dåliga ordförråd med svordomar.

• Dragonfly

Gröna L: kom ihåg att allt är relativt. Själv minns jag en viss annan självmordstråd på Flashback.

Svar på tråden Fan vad folk beter sig illa på detta forum.