Barn i Ängelholm 2012
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Här har du en till i Ängelholm !
Vår lilla ( flicka!!) beräknas titta ut i juni! Blir vårt andra barn, har en dotter!
Vilken vecka är du i???!
Hej,
Jag är i vecka 21 plus 5.
Jag är så nervös men hoppas att det kommer kännas bättre snart.
När i juni ska du ha???
14 juni är det beräknat till, längtar!!!
Är det förlossningen du är nervös för eller bara allmänt över graviditeten??
När är du beräknad?
Ja visst längtar man, jag är beräknad till den 18 juni.
Jag är livrädd över förlossningen, får bara mer panik för varje dag som går.
Förstår att det måste kännas jobbigt att gå runt och tänka på och känna oro över förlossningen... Kan tyvärr inte komma med kloka råd mer än att du på ett eller annat vis kommer ta dig igenom den fast man i det läget tror att man sett livet för sista gången!!
Hur har du det annars , mår/ har du mått bra under grav ? Känner du av er lilla tjej där inne i magen?
Ja det är mycket tankar som går.
Lill tjejen är väldigt livlig, känner hur hon rör sig. Jag har nog mått ganska bra faktiskt, inget illamående så det har varit jätte skönt. Har tyvärr börjat få stora problem med halsbränna, inte kul alls.
Själv då? Är det några likheter från förra barnet?
jag bor med i ängelholm och just nu väntar jag bara på bebis som kan komma när som helst
är beräknad till den 14 feb
Oj vad spännande, är det första barnet?
4:de barnet för min del
Favoritar