• fredde06

Träffa ett par, tips

Hej alla glada,

Min kära fru och jag har varit gifta i 10 år har 2 barn och närmar oss 40 strecket. Vi har alltid haft ett bra sexliv och det senaste året har vi fantiserat tillsammans om att träffa ett par till. Vi vill helst träffa ett seriöst par som är på samma våglängd som oss. Eftersom vi är nybörjare tänker vi oss att ha sex i samma rum och på sikt kanske lite mellan tjejerna.
    Vi har letat efter några bra siter, hittat Bodycontact och Klubb6 men vi tycker inte dom känns helt seriösa. Mest mail från killar eller par som vill gå på swingersklubb vilket inte är det vi söker i första hand. Är det någon som kan tipsa om bra siter??
     Vore spännande att höra om några som provat..
    Vi är toppfräcsch och välvårdade  

• Svar på tråden Träffa ett par, tips
  • Anonym (Xxx)

Bodycontact är enligt mig faktiskt bästa stället men man får sålla som bara fan för att vaska fram de vettiga. Men det brukar det vara värt ;)

• Anonym (hon)

Läste på en blogg om att de bästa sättet faktiskt var att gå på swingerklubb och då ha sex med varandra, för att känna in stämningen och sen gå vidare därifrån. 
    De kan ju bli svårt om  man  bor en bit ifrån en klubb men kan va bra, för de blir ju lätt mera krav om de kommer ett par hem till en eller på hotell så... inte bra att kanske gå över de egna gränserna tänker jag...

Mitt tips är swingerparadise, gartis och bra sida :) 

• Ung och nyfiken

Jag har träffat ett lite äldre par (själv är jag 18)  på Bodycontact som är intresserade av att träffa mig och jag är lika intresserad av att träffa dom, skulle träffa dom nästa onsdag men det kom lite saker i vägen, det jag försöker säga är att enligt mig är Bodycontact ett av de bästa alternativen att träffa par osv.. Har provat andra siter som knulkontakt.se, ix.nu, victoriamila osv.men på knullkontakt så är runt 95% av användarna killar och 50% av dom är homosexuella. Det är ju klart att letar ni efter en kille så finns det en chans att han finns där men ifall det är par som ni är ute efter så är det nog lite mindre av dom där. Men på bd finns det mängder av intresserade par så mitt tips skulle nog va att kolla runt där:) Tills slut hittar ni någon/några som ni känner är på samma plan som ni och är intresserade av samma saker:)

• fredde06

Tack för tipsen...hoppas på mer.

• 100kgpappa
    fredde06 skrev 2012-02-12 00:57:22 följande:
    Tack för tipsen...hoppas på mer.
    Ok, här kommer lite tips från oss som varit med ett tag. BC funkar jättebra, vi har träffat många par därifrån. Det finns en hel del bluffprofiler, men det är ganska lätt att sålla och så fort man hittar någon profil som verkar intressant så ordna ett telefonsamtal mellan tjejerna för att bekräfta äktheten, alternativt webcam.

Fixa en bra profil med vettig info om er själva samt några trevliga bilder. Behöver inte vara naket, snygga underklädesbilder ger ett seriösa intryck än närbilder på könen. Tänk på att allt som läggs ut kan sparas, så se till att det inte finns igenkänningstecken på era kroppar eller i bakgrunden om ni vill vara säkra på att förbli anonyma.

Vi får också svar från folk som uppenbarligen inte orkar läsa vad man skrivet, men det trillar in mycket intressant i inboxen också, och vi hade faktiskt en träff med ett par vi fått kontakt med på BC senast igår, och det var mycket givande.

Lycka till, och hoppas ni hittar vad ni söker!
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • fredde06

Tack för ett bra svar 100 kg pappa!!

• 100kgpappa
    fredde06 skrev 2012-02-13 22:05:50 följande:
    Tack för ett bra svar 100 kg pappa!!
    Så lite så, och lycka till!
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Träffa ett par, tips