• Anonym (Våga prova)

Min kille fistade mig igår.

Det här är helt sjukt, jag hade tills för bara ett litet tag sedan inte ens hört talas om fisting och när jag fick veta vad det var tyckte jag att lät helt sjukt. Hur kan man vilja göra det liksom? Men efter att ha läst lite tänkte jag ändå att det skulle vara kul att prova så igår gjorde vi det. Och OMG det var helt sjukt, jag vill göra det igen och igen och igen. Ni måste ge det en chans, det var bland de bästa sexuela upplevelserna jag haft och även min kille blev skitkåt av det.

• Svar på tråden Min kille fistade mig igår.
  • Anonym (hon)

OJ va kul o se nån som gjort de på riktigt, läste en tråd om de o då verkade de mkt ovanligt!
    Har själv inte tänkt på att göra de (är för trång tror jag) och har inte fött barn, de kanske hjälper?

ska fundera vidare och se om de går att prova nån gång :D

• Anonym

Inget för mig, men va roligt att du gillar det så mycket :)

• Ung och nyfiken
    Anonym skrev 2012-02-11 20:16:14 följande:
    Får man fråga va de e.??
    Man för in hela handen i fittan och pullar
  • studentbruttan29

Jag skulle aldrig kunna få in en hel hand..får knappt in två fingrar o då har jag ändå fött ett barn.

• Sanningsdan

Varför vill man det? Hur kan det vara upphetsande? Hela min kropp känns som ett stort aaaaaaj vid blotta tanken :( Huga!

Och om någon kille läser detta som tycker det är häftigt: Vad är det som är så upphetsande med att stoppa upp hela näven i er kärastes underliv?

• L E O N

Jag har bara sett bilder på det när jag porrsurfat och tycker det ser jäkligt läskigt ut.. Men man kanske inte skall döma av hur man tycker det ser ut rent estetiskt...men gör det inte ont? Och förstör man inte in fin och tight fitta på det viset?

Svar på tråden Min kille fistade mig igår.