• En struts

Duschmunstycke till kökskran SOM INTE ÄR SKIT!! Var???

Har bara hittat SKITKVALITET på såna här duschmunstycken www.clasohlson.se/Product/Product.aspx nu! Spelar ingen roll om man köper på Järnia heller. De är SKIT!!!!! Är skeva i regleringen! Går sönder! Knäpp duschstråle!!! Med mera, med mera!!! Måste vara fler som har problem med de här munstyckena till sina kökskranar. VAR HITTAR MAN NÅGRA AV KVALITET?????????? Som håller och som har en bra funktion???

• Svar på tråden Duschmunstycke till kökskran SOM INTE ÄR SKIT!! Var???
  • myway

Tror vi har köpt vårat på City Gross vid en sån tv. Det är många år sen, säkert när vi flyttade hit (8år sen). Det håller än idag, samma stråle, mm.

jag säger bara vad jag tycker
  • En struts
    myway skrev 2012-02-12 21:02:47 följande:
    Tror vi har köpt vårat på City Gross vid en sån tv. Det är många år sen, säkert när vi flyttade hit (8år sen). Det håller än idag, samma stråle, mm.
    Jo, vi hade en innan (som jag tror var köpt på Clas Ohlson?) och den höll i många år. Men de kanske har utvecklat skitkvalitet, som med allt annat på sistone?
  • EmilyB

Leta upp de som kostar dubbelt mot vad den på CO kostar.
    Kvalite kostar för att det är så mycket bättre än billiga. 

• Who

Hmm .. Jag köpte ju ett förra veckan ( efter att det från CO hade gått sönder)jag minns inte vad det hette, det var från bauhaus och var någon slags sparmunstycke. Men det kanske är för tidigt att säga att det är hållbart, det fungerar iallafall som det ska

• Hoppfull84

vi har köpt våra på coop båda gångerna (till förra lägenheten och till nya), och tycker de håller bra. inget som gått sönder, vad är det som gått sönder på de du provat? det blir ju inte direkt så mycket slitage på själva munstycket så har svårt att se hur man skulle lyckas ha sönder dom? om man inte typ bankar stekpannan rakt på typ

• En struts
    EmilyB skrev 2012-02-12 21:07:04 följande:
    Leta upp de som kostar dubbelt mot vad den på CO kostar.
    Kvalite kostar för att det är så mycket bättre än billiga. 
    Jo, fast jag hittar inget. Letar efter dubbelt så dyrt. Gick till Järnia. Fick samma skitkvalitet där. De hade inget "dyrare" med duschvarianten. Vill ha en som går att växla från vanlig stråle till dusch.
  • En struts
    Hoppfull84 skrev 2012-02-12 21:38:01 följande:
    vi har köpt våra på coop båda gångerna (till förra lägenheten och till nya), och tycker de håller bra. inget som gått sönder, vad är det som gått sönder på de du provat? det blir ju inte direkt så mycket slitage på själva munstycket så har svårt att se hur man skulle lyckas ha sönder dom? om man inte typ bankar stekpannan rakt på typ
    Den kan vara hård att växla från dusch till vanlig. Den hade för mycket duschsprut, på själva duschinställningen (så hela diskbänken blev blöt) och sen kärvade den och gick sönder.
    Den nya vi köpte på Järnia (istället för CO då) Den var så seg så den inte orkade hålla kvar vanligt sprut, utan växlade upp till dusch hela tiden.
    Jag kan gärna betala 200 spänn, eller vad det må kosta, bara jag får en med kvalitet.
    Har försökt att googla på nätet, men det är jättesvårt att hitta något.
  • En struts
    Hoppfull84 skrev 2012-02-12 21:38:01 följande:
    Men ok, får försöka med Coop då om man inte hittar något annat.

Vad finns det för kvalitetsaffärer egentligen? Kanske "Grönmarks" då? (ligger i Stockholm)

Trodde bara att man skulle kunna googla fram det. Men icke!?
  • Annelie 76

Bästa jag hittat är en vit från Ica... Den är i plast men håller iaf i några år utan problem och funkar bra. Har testat några dyrare men de har varit skräp allihop men denna billiga från Ica funkar, konstigt nog.

Svar på tråden Duschmunstycke till kökskran SOM INTE ÄR SKIT!! Var???