Ger du upp på WF?
Blir lite irriterad på alla som ger upp på en gång när man spelar WF.
Så ärligt talat hur gör du? Ger du upp om du inte får tillräckligt med poäng på startordet eller om din motståndare får in ett kanonord?
Blir lite irriterad på alla som ger upp på en gång när man spelar WF.
Så ärligt talat hur gör du? Ger du upp om du inte får tillräckligt med poäng på startordet eller om din motståndare får in ett kanonord?
Nej, jag har aldrig resignat. Men sen bryr jag mig inte alls om jag vinner eller ej. Jag tycker mest att det är roligt att spela. Visst är det lite extra kul att vinna, men inte så att jag resignar när jag märker att jag inte kommer göra det.
Nej. Det är roligast att spela när det är jämt, men ger upp gör jag aldrig. Alltid lär man sig något nytt.
Om ni vill ha folk att spela mot som inte ger upp och som älskar WF så har ni ett gäng här:
www.familjeliv.se/Forum-21-165/m60832782.html
vad är WF?
Nej har aldrig gett upp men spelar mest för att det är roligt.
varför kallar ni det inte för alfapet?
Aldrig!
Njae. Har hänt, men bara när jag blivit stalkad av två 12-åringar.
nej, jag ger inte upp. Byter väl hellre till mig, förhoppningsvis, bättre bokstäver men ge upp gör jag inte.
Nej, aldrig!
Ja det har hänt fast bara mot en person hittills. Blir så irriterad på honom över att han retas när han leder att jag känner att jag skiter i om han vinner o väljer resign istället om jag vet att jag inte kan komma ikapp.