• Trollet79

Någon som drömt att de blivit gravid och sen plussat??

Inatt drömde jag att jag blev gravid. I drömmen fick jag som en mörk kant runt bröstvårtorna som dessutom buktade ut som en ring kring vårtorna och då förstod jag direkt att jag var gravid. Jag var alldeles överlycklig och berättade det för min sambo och vänner. Skumt som det är i drömmar hade jag helt plötsligt fått mage och var såå stolt... Jag undrar om det är någon annan som har drömt att de varit gravida och sedan plussat? Jag har bim på fredag och hoppas verkligen på ett stort pluss.... Snacka om att man blivit nojig när man drömmer om att man blir gravid..

• Svar på tråden Någon som drömt att de blivit gravid och sen plussat??
  • rasajj

Jag dromde att jag berattade for min pappa att jag var gravid med tvillingar. Jag berattade om min drom for honom och vi skrattade lite... Tva veckor senare ringde jag honom och fragade om han kom ihag min drom, han sa att han gjorde det. Da berattade jag att det verkligen var tvillingar!!! Idag ar mina pojkar 4 ar!!!

• skrattigtjej

Trollet79 de kan vara så... bruka du kunna drömma om saker som händer??

ja ha haft så när min syster skulle säga hon va gravid :-P ja säger alltid te såna ja känne innan dem själva vet dem e gravida :-P inte alltid rätt.. men ganska roligt..

ingen trodde ju mejj såkllart, när min syster skulle säga hon va gravid, s¨å sa ja de te mamma, mamma trodde mejj ej, hon höll på svimma när min syster sa de... hahahahaha..

så de kan va sant, testa du

• skrattigtjej

saargr coolt :-P ja rös i kroppen när ja läste de... de bruka vara så, för när man e gravid, signalera kroppen de med

• Tuttie

Jag hade på kän att jag var gravid, och på söndagen (7/8-05) så skojade jag med min sambo och sa tänk om pappa (han dog jan 2000) kunde ge mig ett litet tecken på om jag är gravid eller inte.

På natten så drömmer jag att Pappa kommer med ett gravtest till mig men säger ...Du behöver inte detta stumpan för du är gravid. Men jag gör det ändå och mycket riktit jag plussar, i drömmen alltså.

På måndag morgon så hänger jag på låset på apoteket och far hem o testar mig och visst ett super tydligt pluss och nu är det bara 100 dagar kvar. Har bf 060420.

Så visst kan man drömma sanna drömmar. Håller tummarna för dej

• Trollet79

Saargr, va häftigt att du hade rätt i drömmen. Visste du förresten att du var gravid när du drömmde det eller var du helt ovetande om både graviditeten och att det var tvillingar?

Tuttie, det du skriver är helt fantastiskt. Lycka till!! Jag tror verkligen på att personer som gått bort kan ge en tecken eller budskap till en om man är mottaglig för det. Tidigare har jag inte trott så mycket på sånt men efter det att jag var på en sians (osäker på stavningen) så är jag övertygad om att man kan få kontakt med de på "andra sidan". Kvinnan om jag träffade kunde förmedla ett buskap från en släkting till mig som gått bort för länge sen och det budskapet har jag ofta tänkt på och kommit på så här i efterhand att hon hade mycket rätt i... Vet fler som fått buskap på detta sätt från personer som dött och det har också varit trovärdigt...
    Jag brukar inte drömma sanndrömmar men jag kan ju hoppas på att detta verkligen är en sanndrömm... Den som lever får se..;)

• bunny75

Vad kul att läsa alla berättelser!!! Jag kan bara erkänna att jag drömde om ett pluss för en vecka sedan, då hade jag tanten på besök. Och för flera månader sedan (då jag inte hade några barnplaner än) då drömde jag om att jag ringer hem till min sambo från utlandet och berättar att jag är med barn. Konstigt nog att vid min nästa bim jag ska befinna mig utomlands. :)

• minasöner

japp..jag drömde 2 nätter i rad att jag plussade innan jag testade positivt så jag kände på mig att det fanns nåt här inne

• guldägget

Jag drömde också att jag testade positivt, precis natten innan jag gjorde det. Det var häftigt!!

Har hoppats på en ny sanndröm under de närmsta dagarna, men icke...

• rasajj

Jag visste att jag var gravid... var nog i v. 10 eller sa...

• Mrs Moneybags

Jag har inte drömt att jag var gravid, men jag kände det på mig starkt månaden INNAN jag blev gravid (gjorde sedermera abort)...det kändes i hela kroppen, och kändes som små "vingar" som fladdrade kring magen. Sjukt!
    Ibland tror jag man kan känna på sig saker trots att jag inte alls brukar det.

Svar på tråden Någon som drömt att de blivit gravid och sen plussat??