• kid

Någon som haft utebliven mens och sedan blivit gravida med hjälp av Cyclabil?

Hej

Någon som haft utebliven mens och sedan blivit gravida med hjälp av Cyclabil?
    Har inte haft varken mens eller ägglossing sen ca 1 1/5 år och ska nu behandlas med detta för att få igång mensen.. men vette sjutton om det skakar igång ÄL också eller bara framkallar blödning?

• Svar på tråden Någon som haft utebliven mens och sedan blivit gravida med hjälp av Cyclabil?
  • Fii83

Åt cyklabil p.g.a oregelbunden & ofta utebliven mens.
    De ställde kroppen "till rätta" och jag är gravid i v 27 nu. Blev detta efter avslutad behandling med cyklabil.
    Lycka till!

• kid

Ok!

Jag får hoppas på det då!

• Husse

Har ätit cyklabil i nästan ett år nu men jag tror att den bara framkallar en blödning... Inget resultat på mig än så länge med andra ord...

• IWALL

Hej! Jag åt Cykl. för att jag hade för lite östrogen (ätstörningar och var för tunn). Cyklabil ger ingen ägglossning men jag tror helle inte att den hindrar ÄL. Vad är orsaken till att du inte blöder? kramis

Svar på tråden Någon som haft utebliven mens och sedan blivit gravida med hjälp av Cyclabil?