Var köper man modersmjölksersättning??
Undrar var man köper ersättning...Hittar inte på ICA och apoteket har ju bara sojabaserad...Någon som vet??
Undrar var man köper ersättning...Hittar inte på ICA och apoteket har ju bara sojabaserad...Någon som vet??
Vi köper ersättning på ICA Kvantum och ICA Direkt. Har även hittat det på ICA Supermarket.
det ska finnas på ica! fråga någon som kan hjälpa! jag köper på ica!
Konstig ICA-affär som inte har det.
Bägge ICA-affärerna här har både NAN och Baby Semp.
Har du frågat personalen?
det finns på konsum och willys oxå på willys hemma e dem billigare
Ersättning finns i de flesta mataffärer, små som stora så det var konstig icabutik du varit i måste jag säga..
I våra ICA-affärer finns ersättningarna där man hittar blöjor och annat till bebisar - har du kikat där????
Första gången vi köpte Nan1 var på Apoteket.
Ersättningar ska finnas på alla mataffärer. De heter Babysemp eller Nan. Jag menar inget personligt mot dig (själv visste jag inte att ersättning fanns överhuvudtaget innan jag blev tvungen att ge Alma det för att hon inte gick upp i vikt) men är det inte förskräckligt att man inte vet vart man kan hitta ersättning? Och att den verkar vara så svår att hitta?Socialstyrelsen har verkligen lyckats mörklägga allt som har med ersättning att göra.
HAr handlat min på ICA kvantum.
ICA Maxi har det plus alla ica jag varit har haft det
körde med NAN , men dom har även Semper
Om du behöver mjölkfri/sojafri/glutenfri ersättning kan du köpa ersättning på apoteket, det är dyrt men kan fås som livsmedelsanvisning från BVC (typ som ett recept) &då är det billigt. Fast det smakar jätteilla!
Hemköp har här i Västervik och Willys och ica...jag trodde det fanns i alla matbutiker?
Brukar stå vid barnmaten och vällingen
JessieZ
Ersättningen finns dör barnmaten finns i mataffärer. Finns både som pulver och som färdigblandad i tetrapack (jättesmidigt).
Har använt både BabySemp och Nan, tycker dock Nan verkar snällare mot magen!