• Anonym

Alla hjärtans dag... är det inte då man ska känna sig älskad???

Tycker så synd om mig idag
    Mannen har varken ringt eller uppvaktat mig på alla hjärtans dag. Han åkte bara i morse till jobbet...

Är just nu föräldraledig och känner mig dessutom sååå extremt uttråkad och ensam. Går väl och funderar en del på detta nu när man hinner ... vi har en del vänner men när man har barn verkar alla vara så upptagna jämt och ständigt!

Söker dessutom jobb just nu men inte en enda arbetsgivare hör av sig! Så självförtroendet har dalat en del på sistone...

Snacka om en dålig alla hjärtans dag. Har aldrig känt mig mer värdelös och ensam (((

Hur gör man för att få upp sitt dåliga självförtroende en dag som denna?

• Svar på tråden Alla hjärtans dag... är det inte då man ska känna sig älskad???
  • Anonym

Men du... dagen är ju inte slut än. Din man kanske köper med sig något hem?

Fixa lite mys, lite god mat så kan ni få en trevlig kväll.

• Kattdamen

Vad har du gjort för din man då?

En kopp te, tack.
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-02-14 15:19:39 följande:
    Vad har du gjort för din man då?
    Jag har köpt en present till honom som han ska få ikväll.
  • Anonym (...)

Satt precis och tänkte samma sak!!!
    Känner mig jätteledsen /gravidhormoner?
    Vi har bestämt att inte köpa nånting särskillt, men ett litet sms kunde han väl kosta på sig?
    Har världens tristaste dag på jobbet, skickade ett "grattis på alla hjärtans dag" till honom utan svar... lämnade ett kort på hans lunchlåda som inte har komenterats. Hur svårt är det att bara skriva något gulligt. Och jag struntar i att inte dagen är över än (känner mig som världens barnsligaste) men känner mig nu helt ignorerad...

inte världens bästa pepptalk det här! Men jag tycker synd om oss!

kram

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2012-02-14 15:22:01 följande:
    Satt precis och tänkte samma sak!!!
    Känner mig jätteledsen /gravidhormoner?
    Vi har bestämt att inte köpa nånting särskillt, men ett litet sms kunde han väl kosta på sig?
    Har världens tristaste dag på jobbet, skickade ett "grattis på alla hjärtans dag" till honom utan svar... lämnade ett kort på hans lunchlåda som inte har komenterats. Hur svårt är det att bara skriva något gulligt. Och jag struntar i att inte dagen är över än (känner mig som världens barnsligaste) men känner mig nu helt ignorerad...

inte världens bästa pepptalk det här! Men jag tycker synd om oss!

kram
    Jag kan ju inte skylla på några gravidhormoner tyvärr... Kram till dig. Hoppas kvällen blir bättre.
  • Anonym (...)
    Anonym skrev 2012-02-14 15:24:11 följande:
    Jag kan ju inte skylla på några gravidhormoner tyvärr... Kram till dig. Hoppas kvällen blir bättre.
    jag med... kommer säkert känna mig dum över mitt gnäll senare...
    Men just nu är det inte alls några alla hjärtans dag känslor här...

Hoppas kvällen blir mysig för er också! och att jobberbjudandena trillar in snart! :)
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-02-14 15:21:57 följande:
    Men då har du inte gett honom något än. Han kanske sitter och är ledsen för det?
    En kopp te, tack.
  • tjej87
    Anonym skrev 2012-02-14 15:21:57 följande:
    Han kanske har någon överraskning till dig ikväll? Det vet du ju inte ännu... Dumt att ta ut förlusten i förskott.
  • Andrew
    Anonym skrev 2012-02-14 15:24:11 följande:
    Se till att kvällen blir bättre. Ta honom med storm och njut av varandra. Ibland önskar man att ens partner kunde överraska just dessa dagar och anstränga sig lite. Men varför inte göra tvärtom? Piffa till er, fixa lite god mat/fika till kvällen och avsluta med härlig sex/massage/dusch. Det är ofta det aldrig blir 50/50 och ibland får man dra hela lasset själv. Er partner kommer nog tänka till....  gör det som en "investering" i ert förhållande och framtid. 
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-02-14 15:29:11 följande:
    Men då har du inte gett honom något än. Han kanske sitter och är ledsen för det?
    Ja, det är han kanske... men han är inte typen som hakar upp sig på sånt.
Svar på tråden Alla hjärtans dag... är det inte då man ska känna sig älskad???