• Anonym (ledsen)

han dök inte upp :(

vill bara skriva av mig lite....

ensam hela graviditeten...lämnad första dagen på bb.. träffat barnet 2 ggr på en månad för att jag frågat om han ville det... nu inför faderskapsfastställandet kom han inte ens eftersom han inte orkade... känner mig så ledsen och arg. hur kan man frsumma sitt eget barn sådär??????????? :(

ledsen mamma 

• Svar på tråden han dök inte upp :(
  • Anonym

Lägg INTE energi på detta, han har visat hur dålig pappa han är.... ta vara på ditt barn och tänk inte på den skiten mer...

• Anonym (ledsen)

nej borde inte det... men man är så blödig när det gäller bebisen.. ville ha honom på papper samt att han skulle skriva på att jag behåller den enskilda vårdnaden.. vilket han gått me på.. men man kan inte lita på honom så det förvånar mig inte om han drar detta ända till tingsrätten sen.. detta är så himla jobbigt.. att han ska ha så mycket rättigheter som struntat i bebisen i en månad när jag gett honom ALLA möjliga chanser under både grav och nu-... när det gäller läkarbesök, förlossning, bo på bb med oss, ja allt har han fått men struntat i :(

• Anonym (ledsen)

nej, nu vill han väl bara jävlas istället men han säger ju att han älskar barnet osv.. hur mycket man nu kan lita på det..

• Anonym (ledsen)

han har dock vissa gånger sagt att han vill bli en familj osv.. vilket jag tagit med en nypa salt.. men varför ska han försvåra allt genom att inte skriva på papprerna och sen kan han göra vad han vill!?...

• MattssonE

strunta i honom. Han är uppenbarligen inte redo för ett sådant ansvar. Lägg din energi på dig själv och din lilla bebis! Sedan kanske han tar sig i kragen och vill vara en del av barnets liv. Vet att det är orättvist men så är det..

• Anonym

Är ni gifta? Annars behöver han inte skriva på något papper för att du skall få enskild vårdnad, för det har du automatiskt.

• Anonym (insatt)
    Anonym (ledsen) skrev 2012-02-14 19:09:00 följande:
    nej borde inte det... men man är så blödig när det gäller bebisen.. ville ha honom på papper samt att han skulle skriva på att jag behåller den enskilda vårdnaden.. vilket han gått me på.. men man kan inte lita på honom så det förvånar mig inte om han drar detta ända till tingsrätten sen.. detta är så himla jobbigt.. att han ska ha så mycket rättigheter som struntat i bebisen i en månad när jag gett honom ALLA möjliga chanser under både grav och nu-... när det gäller läkarbesök, förlossning, bo på bb med oss, ja allt har han fått men struntat i :(

Det är familjerätten som stämmer honom i tingsrätt om han inte dyker upp, men det behöver du varkenlägga ner energi eller pengar på ..... låt familjerätten göra sitt jobb med faderskapsfastställelsen!
Svar på tråden han dök inte upp :(