Resetråd!
Det finns en aktiv thailandstråd vilket är kul, men vore roligt med en aktiv resetråd rent allmänt eftersom vi alla inte ska dit :) självklart kan man skriva om thailand med.
Så vart är ni eller ska ni?
Det finns en aktiv thailandstråd vilket är kul, men vore roligt med en aktiv resetråd rent allmänt eftersom vi alla inte ska dit :) självklart kan man skriva om thailand med.
Så vart är ni eller ska ni?
Puff :)
Är gärna med i en aktiv resetråd!
Grekland i juni blir det för oss.
Fast först skidåkning i Dalarna nästa vecka
Varthän bär det av för er, TS?
Hakar på!
Vi ska till Teneriffa 2 veckor i augusti. Tar med oss våra tre barn, då 9 år, 7 år och 8 månader.
Hänger med här mer än gärna
Som det ser ut på resefronten här så blir det solsemester julen 2012, sen så önskar man att man ska hinna med en långweekend med killen nu till våren och sen kanske någon resa med barnen till hösten.
Kul med lite fler :) Verkar som det är sommarn för er allihopa? cajsasmamma: vart vill ni åka på weekenden?
Vi ska till Indien med våra två om 2 veckor, blir en långresa (som överstiger min restid utomlands totalt med rätt mycket)
Hänger på! :) Inget resmål bestämt ännu dock :P Vi vill göra en kortare resa under sommaren, gärna i Europa! Någon som har tips? :)
Drar till new york med min tonåring, dom andra tre får stanna hemma Känner att jag behöver ge min stora lite ensamtid! Så en tripp till the big apple blir nog bra! :) Åker i maj och stannar där i 6 dagar!
Nu närmar det sig. vi har varit sjuka i några dagar :(