• AnetteGunnarsson

Vänner runt om Kållered, Mölndal, Kungsbacka......

Halloj!

Vi bor i Kållered, jag har en son som fyller 4 år i augusti, han är världens goaste och snällaste pojke! 
    Han har vart hemma med mig o hans två syskon (1,5år o 5 år)  hela tiden, men i september 2011 började han förskolan 15timmar/v, men han  slutade igen i början på december då jag blev dagmamma.. 

Vi har sedan han var några veckor gammal gått på öppna förskolan några ggr i veckan där det är blandat med åldrar och barn, men
    han har inte börjat att leka så mycket med andra barn än, o han verkar inte störas så mycket av det heller.. mer än när storasyster som är snart 5 år har vänner hemma.. han vill gärna vara med då, men drar sig oftast själv undan tillslut, fast han får vara med .  

han är otroligt snäll och go och pratar gärna med alla o är social o allt sådantdär, men han har inga vänner! . mer än sina kusiner i hans ålder då men dom bor inte här..

Jag känner att han verkligen skulle behöva ha vänner i hans ålder, som han också kan få bjuda hem till sig och även komma hem till.
    Det skulle vara så himla roligt om det fanns andra som skulle ha lust o träffa oss ibland så min pojke får vänner i hans ålder!

Vänliga hälsningar
    Anette     

Svar på tråden Vänner runt om Kållered, Mölndal, Kungsbacka......