• Malena123

Medel mot vårtor som fungerar och som är billigt

Efter ungefär 13 år med fotvårtor som smärtade och gjorde det svårt att gå så var jag ganska uppgiven. Jag hade provat vårtmedel, vårtplåster, frysning hemma och säkert någon mera metod som jag glömt bort. För ganska exakt ett år sedan besökte jag en hudläkare som menade att det inte fanns något att göra förutom att hålla huden mjuk. Han berättade också att frysning hos läkare är en mycket smärtsamt metod men tyvärr ofta utan ett lyckat resultat.

I knappt 3 månader nu så har jag applicerat Acetocaustin på mina tre stora och envisa vårtor. Jag har badat fötterna, skrapat bort gammal hård hud och därefter applicerat medlet. Och - det här trodde jag aldrig att jag skulle kunna säga - de är nästan borta!!! Jag räknar med att behöva behandla året ut och att de sedan ska vara ett minne blott. Nu kan jag till och med ha klack på mina skor utan att det gör ont längre!! =)

En sak är säker: ser jag minsta tillstymmelse till vårta igen så kommer jag att ge mig på den med Acetocaustin från www.verruca.se direkt, och jag kommer definitivt att rekommendera produkten till vänner och bekanta.

Tusen tack för ett vårtmedel som faktiskt fungerar!!!

• Svar på tråden Medel mot vårtor som fungerar och som är billigt
  • giftfri

Myrsyra mot vårtor: http://www.pharmastore.se/problemhud-2/vartfri-vartmedel-5-ml-abbex

Myrsyra mot kvalster vid biodling: http://sbio.mamutweb.com/Shop/Search?q=myrsyra&page=1

Literpris för VårtFri hos Pharmastore.se = 55800 sek

Literpris för 85% Myrsyra hos Bihuset i Sverige AB = 98 sek

Känns inte påslaget lite väl i överkant.., OK det ingår ju tops å lite vatten, glycerol, citronolja för några ören i VårtFri, men ändå  :D

Så vad väljer du.., Fina Märket eller samma produkt avsett för utrotande av kvalster vid biodling?

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
Svar på tråden Medel mot vårtor som fungerar och som är billigt