Hej :)
Jag lider av det just nu.. BIG TIME! Trots att jag inte haft de problemen förr, men får ja fråga, hur är det med ditt självförtroende och din sjäölvkänsla? I bott? antar att min är det, och det gör svartsjuka värre.. höjer man sitt egenvärde och gör saker för sig själv så brukar den minska.. Jag har tex tid över att grubbla på massa jobbigt hela dagarna, och de tankarna driver mig till vansinne!! Och jag väljer att inte göra massa saker om dagarna för då känns de som om ja inte har koll och jag förlorar kontrollen.. nu har jag börjat göra saker, jag går promenader, jag går till simhalllen och bastar med härliga hårinpackningar i. Jag fikar med vänner, jag läser bra böcker osv.. och tro det eller ej, så har de hjälpt en del, får mina svackor men de har blivit mildare..
Äter Sertralin mot bla panikångest, höjde dosen lite nyss och det har faktiskt oxå hjälpt lite mot alla svartsjuketankar och mitt kontrollbehov..
Hoppas du blir att må lite bättre snart och att du hittar din metod som passar dig för att bli av med detta.. :)