• Äldre 15 Feb 18:56
    2760 visningar
    3 svar
    3
    2760

    Yngre pappor i göteborgsområdet

    Tjenare! Jag heter Sebastian och är 22 år. Är pappa till Jimmy som är 2 år och Jeremy 9 månader.
    Vi bor 2 mil utanför Göteborg i Kungälv.
    Jag själv känner knappast någon i min ålder som har barn så tänkte att det hade vart kul o träffa någon annan
    som också har barn i samma ålder o känner som mig att det hade vart kul o träffas med barnen.
    Helst pappor i min egen ålder då, runt 21-25  =).

    Ha de gött!

  • Svar på tråden Yngre pappor i göteborgsområdet
  • senadh­89
    Äldre 1 Mar 12:37
    #1

    Tjenare , Jag är pappa till mina 2 barn och jag är 23 , Äldsta pojken Neo är 3 nu i mars och den yngste Milton blir 2 i maj ... Men som du säger , det är inte många som är Pappa/Mamma i tidigt ålder :) ...

  • Äldre 1 Mar 18:22
    #2

    Tjena, Okej Nice! Okej då har dina barn samma åldersskillnad som mina barn då ungefär =)
    Ne precis, Mamma känner jag en del men inte som e pappor...
    Vart bor ni då? =)

  • senadh­89
    Äldre 1 Mar 19:20
    #3

    Ja ungefär =) oftast vanligare med unga mammor men inte unga pappor,då dom inte är redo eller känner att deras fritid är över om du förstår vad jag menar... Vi bor i Lindome om du vet var det ligger ? lite utanför Göteborg =) ... Sen känner jag att man har så mycket mer tid med sina barn när man är i denna åldern som vi är i nu ... Mer aktiv roligare,pigg, ah you name it =) ... Många som är unga som blir/är pappor klarar väl helt enkelt inte av det antar jag , känner bara att man har mognat till som fan efter att man har fått barn i en sån ung ålder =) ... Hellre är jag med barnen på lekparken än på krogen och inte gör någon nytta ... Lägger hellre mina pengar på aktiviteter med barnen som får dom att bli lycklig och ha det roligt , hoppas du förstår vad jag menar =) ...

Svar på tråden Yngre pappor i göteborgsområdet