• Anonym

Reta killen till ofrivilligt stånd...

Brukar ni avsiktligt göra så att er kille får stånd på andra ställen än i sängen? Exempelvis ta honom utanpå byxorna med handen när ni sitter bredvid varandra på bio eller att du gungar lite extra om du sitter i hans knä bara för att få lite reaktion från honom?

• Svar på tråden Reta killen till ofrivilligt stånd...
  • Anonym

Nej, men jag gjorde det när jag var en omogen tonåring

• Anonym

ja det brukar jag (ej omogen tonåring)

• Furstinna

Det är jätteroligt haha

• Emmsk

Det är väl här självkontrollen kommer in, haha...

• Nipus81

Tjejen brukar ibland ta på mig när vi kollar på tv. Då får jag sitta med trånga kalsonger ett tag. Dock brukar vi avsluta i sängen senare. En typ av förspel som jag gillar även om hon bara smeker mig till stånd - ej längre.

Hon har även gjort det någon gång på krogen och det är nog mest för att jävlas lite med mig. :)

• Anonym

Det har hänt! Skickade en härlig bild till honom på jobbet när han satt på möte!!  Med info om vad jag skulle vilja göra med honom om han var där just då!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-16 09:01:33 följande:
    Nej, men jag gjorde det när jag var en omogen tonåring
    Eller jag kan ju göra det som en slags förspel men aldrig på platser eller vid tillfällen då det inte kan fortsätta med sex. Retar inte upp honom och lämnar honom i sticket.
  • Wittra

Ja absolut. Roligt :) o ja dååå har själv blivit utsatt också...

• Anonym (Farligt)

Det var så jag och tjejen fick 3e barnet. Teasade mig så jag fick blodsmak i munnen...

Svar på tråden Reta killen till ofrivilligt stånd...