• Boba78

    Pappagrupp i Eskilstuna!?

    Tja!

    Jag har nummer 2 på väg i dagarna och inser att jag "snart" ska vara pappaledig igen...

    Med min första knodd hängde jag med farsorna från föräldrargruppen men det höll inte, en flyttade tom med till andra sidan jordklotet. Tror inte att det berodde på mig...

    Söker helt enkelt andra farsor i typ samma sits, nån som vill hänga alltså, fast med kidsen.       

    Jag har en tjej som blir 3 i Maj (Isa) och en kille som är beräknad typ nästa vecka... 

    Hörs!

  • Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna!?
  • Boba78

    Coolt! Yes, fick en "liten" Theodor 21 februari, så klanen växer!

  • 233135

    Jag har en liten på 9 mån och en tjej som är 5 och sto killen som är 8
    Jag kommer nog att hänga här
    För när vi väntade nr 2 så var vi ett pappa gäng här från E-tuna. Som träffades o lirade inebandy o annat kul

  • Boba78

    Bra puffat! Skönt att det "plingar" lite i forumet! Nr2, Theo är snart 4 månader så pappaledigheten närmar sig...typ ett halvår kvar till pappaledigheten. phu...

    Innebandygrupp är väl bra! Undra om inte nån jag känner spela innebandy för nått år sen men en pappagrupp.

    Blir svårt att lira med två knoddar i släptåg dock ;)... Läste om nån korvgrupp inån tidning för ett tag sen, verkade som ett skönt häng. Kanske nåt sånt... Vill ju gärna hänga med kidsen...

  • 233135

    Ska vi pappor här på FL från Eskilstuna Träffas på stan i ta en kopp kaffe ?? Jag har en liten tjej på 11 månader ? Vad sägs

  • Boba78

    Låter som en plan! Min 3 åring hakar på sen får vi se om jag får loss min 4 månaders!

  • Kaipan

    Hej! Jag är pappaledig nu. Har två döttrar, en på 22månader och en på 8månader. Vore kul att få kontakt med andra pappor från E-tuna.

  • Boba78

    Alla pappor i gruppen får gratis pulkor till kidsen!
    Börja rekrytera! :))

  • MadDog

    Tjenare grabbs!!!

    ska bli pappa till sommaren ( första barnet ) :)  och skulle vara skoj att träffa andra nyblivna pappor eller pappor som redan har =P
    har bott i E-tuna i 2år nu men har inte lärt känna någon direkt. det enda man gör är att jobbar sen när man kommer hem så finns det inte så mycket mer än det vardagliga i hemmet =)

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna!?