Ni som förlorat åtrån och sedan funnit den igen!
Jag är en kvinna i 30-årsåldern. Har en underbar sambo som behandlar mig väl, jag älskar honom och vill leva med honom.
Vi fick barn för snart 1,5 år sedan och sedan jag blev gravid så började vårt sexliv bli mindre och mindre aktivt. Jag led av illamående och trötthet och det liksom tog över mina dagar.
Vi har svårt att få till egentid och båda är jättetrötta när barnet väl somnat om kvällen, blir lätt att vi hamnar framför teven bara.
Nu är jag gravid igen och vi har inte haft sex på två månader pga att jag mått så illa.
Jag tror inte att jag åtrår honom längre, eller jag vet inte..jag är så förvirrad.
Ibland känner jag liksom inte att det känns så där bra som jag skulle vilja när han tar i mig, typ som att jag hellre vill vara ifred. Jag avskyr känslan av att känna så!
Kan jag få tillbaka åtrån till honom? Eller är det kört? Jag vill verkligen att det ska fungera, det här tär på mig och oss..han vet inte att jag känner så här men det är ju skitsvårt att säga "älskling, jag tänder inte på dig längre".
Ni som lyckats få tillbaka åtrån, hur gjorde ni? Ja om det nu ens är möjligt.