• Anonym (BoSko)

Testat Maxatin för mera sperma?

Har problem med att jag sprutar lite sperma, vill spruta mera och har läst om en massa olika produkter som ska hjälpa en att få mer sperma och fastnade lite för något som heter Maxatin

söker folk som testat eller använder denna produkt? funkar det eller är det bara skräp?  

• Svar på tråden Testat Maxatin för mera sperma?
  • Anonym (Elle)

men sprutar man inte olika mycket varje gång? typ om man inte kommit på länge kommer det mer?

• Anonym (BoSko)
    Anonym (Elle) skrev 2012-02-16 14:31:57 följande:
    men sprutar man inte olika mycket varje gång? typ om man inte kommit på länge kommer det mer?

Jo det kanske man gör normalt men jag sprutar alltid väldigt lite, typ bara några droppar, skulle vilja mha en normal sats i allafall
  • Fandango2012

Köp zinktabletter på Apoteket och drick mycket vatten...det funkade bra för mig i alla fall när jag testade att fixa megasattser för några år sedan. Ja...är man nyfiken så är man Skrattande

• Anonym (Elle)
    Anonym (BoSko) skrev 2012-02-16 14:44:29 följande:
    Jo det kanske man gör normalt men jag sprutar alltid väldigt lite, typ bara några droppar, skulle vilja mha en normal sats i allafall
  • Med Lem
    Anonym (Elle) skrev 2012-02-16 14:31:57 följande:
    För mig brukar det vara så att om jag varit upphetsad länge och varit nära utlösning några gånger så kommer det väsentligt mer sädesvätska än om vi bara kör på till utlösning direkt. Konsistensen är lite vattnigare när det blir mer.

• Exet

Inte särskilt många hjälpsamma svar här inte...inte mitt heller tyvärr!

Jag är också intresserad av att få svar på trådstartarens fråga...funker det?

Eller har någon kanske en annan metod som fungerar?

Svar på tråden Testat Maxatin för mera sperma?