• Anonym

Avsugning med kondom

Hej,
    Lite då och då får man en avsugning, vilket ju är super.
    Saken är den att min fru (40+) vill alltid att jag ska ha kondom på (typ nam-nam) sedan är det inga problem att komma i munnen så att säga.
    Är det som så att denna variant av avsugning är det som ni tjejer föredrar?
    Er ålder också tack.

Hälsningar, fundersam

• Svar på tråden Avsugning med kondom
  • Anonym (kille)

Har aldrig provat och skulle nog inte gilla det så mycke.

• Anonym

nej tack.. skulle aldrig få för mig att suga av min sambo med kondom på... jag e 40 år.. hade jag varit som dig hade jag gårr o köpt massage olja med smak så kan hon lägga på lite av dt på din snopp innan.

• Mrs Lilac

Spelar väl ingen roll vad andra tycker? Frågan är ju vad ni tycker. Jag har inte kondom då jag suger av min man. 28år.

• MissSaAnd

Jag vill absolut INTE att killen jag suger av ska ha kondom på! Det smakar inte gott med glidmedel, sen så är det osmidigt att ha kondom på under en avsugning. 
    Jag sväljer mer än gärna, har inga problem med det (om personen inte har ätit någon konstigt eller druckit alkohol innan vill säga).

Jag är tjej och 21år. 

• Anonym (Kille)

Det har jag funderat på med. Om du är en av de som brukar suga av men inte ta satsen i munnen.

Är då det ett alternativ att suga av med kondom så killen ändå får komma av avsugningen så att säga?

• Chester Copperpot

Avsugning med kondom är ett idiotiskt påfund. Då kan man ju lika gärna be och få en handtralla....

• Anonym (Med kondom)

Jag är 18 år och suger endast av min sambo med kondom. Vi har provat utan x antal gånger men jag får bara kväljningar av försatsen.. Så jag kan inte ens suga av honom och låta honom spruta någon annanstans. Men vi båda tycker att det funkar bra med kondom, så ja..

• Furstinna

Va? En avsugningen med kondom anser inte jag vara en avsugningen. Då kan jag likabra suga på en gurka eller nån av mina leksaker. Aldrig gjort, kommer inte göra. 25

• Anonym (Ett par gånger)

Min fru har sugit mig med kondom ett par gånger. Första gången är den enda jag har kommit i munnen, andra gången gick det inte... Eftersom hon inte vill bli sprutad i munnen har jag tänkt att det kunde vara en bra variant att använda kondom, så kan hon ändå suga till slut. Problemet är att hon inte gillar att göra det, hon suger hellre utan och avbryter. För mig är det helt ok så. Men för andra kanske kondom kan vara en lösning på evighetsproblemet suga ända fram/slippa sperman. 

• Anonym (tanten 50 år)

När vi var unga/yngre brukade jag suga av min man med kondom eftersom jag inte gillade smaken av försats och sperma. Idag gör jag det utan men oftast kommer han inte i min mun, gillar fortfarande inte sperman särskilt mycket men försatsen har jag vant mig vid.

Svar på tråden Avsugning med kondom