• Anonym

Luktar ens urin konstigt om man är gravid?

Någon som vet?

• Svar på tråden Luktar ens urin konstigt om man är gravid?
  • 1malle

Kan jag inte påstå, är som vanligt för mig ialla fall...

• Anonym

Inte vad jag har märkt..luktar urinen starkt kan det däremot vara symptom på urinvägsinfektion. Är man gravid kan det vara svårt att upptäcka UVI eftersom symptomen kanske inte märks.

• Halime

Min urin luktade ett tag nästan som kattkiss. Bm tog prover för att kolla UVI, men hittade inget.
    Hon sa då åt mig att dricka mer vätska, eftersom det kunde vara att urinen var för koncentrerad, för att jag drack för lite.

• Teskedsmamman

Det tycker jag allt, båda gångern har det ändrat lukt till det lite mer sötare... och nej, jag hade inget socker i urinen...

• Julias mamma

Jag har också för mig att det luktade annorlunda...men det var inget fel på mig heller ...inte utöver det vanliga iaf..

• Anonym (hemlis)

För mig luktade urinen lite annorlunda vid första graviditeten, som tyvärr slutade i tidigt missfall. Inte starkt eller sött utan bara annorlunda, och det var mitt första tecken som sedan bekräftades med ett positivt test.

Den här gången har jag inte känt att det luktat annorlunda däremot. Men symptomen varierar ju ibland mellan graviditeterna.

• AnnaGBG

För mig har det också luktat annorlunda. Utan att det var UVI eller för koncentrerat.

• Zaria

Jag tyckte det luktade jättekonstigt...

• Toadette

För mig gjorde den det.

Svar på tråden Luktar ens urin konstigt om man är gravid?