• 0rion

slemmig avföring vid tandsprickning?

min dotter har två tänder på G, och hennes avföring är slemmig från och till. är detta normalt?

• Svar på tråden slemmig avföring vid tandsprickning?
  • krakel

Mina barn har blivit jättekassa i magen då de fått tänder. Lukten blir med på ett visst sätt (på avföringen ) alltså. He he he

• 0rion

ja här luktar det inte heller gott :P men blev dina barn avföring slemmig med? typ gråaktig

• krakel

Gråaktig vet jag inte kommer inte ihåg. Med absolut slemmigt.

• norrlandsflicka

Slemmigt och en frän doft. Dottern har 3 tänder uppe som håller på växer för fullt och hon har inte roligt bajs. Frätande blir det också så hon blir knallröd i rumpan direkt.

• Adamama

japp, det känner vi igen. Samma med ankommande infektion, typ förkylning på G. Grå minns jag inte, men åt det gröna frätande aggressiva hållet.

♥ tvåbarnsmamma på god väg att bli trebarnsmamma ♥
  • 0rion

avföringen är för det mesta gul med grått slem i. låter fräscht jag vet.
    hon har haft så nu 5 dagar.

• 0rion
    tingelingtingeling skrev 2012-03-11 19:20:44 följande:
    Min dotter är 5 månader och har haft slemmig diarré i 7 dagar ny, 2 framtänder har just spruckit upp. Men är så orolig... Hur länge är det "normalt" att dom har diarré? Och visst borde det vara pga tänderna? När ska jag söka läkarvård? Vet inte alls vad jag ska göra...
    det var på grund av tandsprickningen min dotters avföring var sån. det höll på i  ca 10 dagar. här slutade det direkt efter de spruckit upp, så kanske de slutar snart för er med:)
    se till att hon får i sig vätska bara
Svar på tråden slemmig avföring vid tandsprickning?