Jag fyller jämnt men ingen av mina bästa vänner kan komma!
Jag har inte många vänner utan några få bra vänner. Vi hörs och ses regelbundet med eftersom vi alla har jobb och familj så händer det ibland att det går någon månad mellan träffarna. Jag fyller nu jämnt och ska både ha mottagning hemma ,då jag bjuder på mat, samt middag på restaurang (till självkostnadspris). Några av mina vänner bor utomlands för tillfället men jag har två som bor här och som jag anser vara mina bästa vänner. Jag har bjudit dem båda till båda tillställningarna, förväntar mig dock inte att de skulle komma på båda två men någon av dem i alla fall! Den ena vännen är bortrest på min "hemmafest" men kommer hem på fm samma dag som middagen är. Den andra har inget speciellt för sig, men det verkar som om ingen av dem vill komma! Jag är så himla besviken har fått till svar " Jag får återkomma, kan inte svara nu" osv. Jag tycker att det är så jäkla dålig stil! Blir man bjuden får man väl tacka ja eller nej, plus att detta är en stor dag för mig! Jag kräver ingenting, ingen present eller så. Vore bara roligt om de ville komma en stund! Överreagerar jag eller?!!?