• Anonym (stopp)

Fler som bajsar stopp i toaletten?

Jag måste bara fråga om fler än jag gör det ibland? Oftast så löser bajset upp sig av vattnet efter ett tag men det kan ta tid och vi har bara en toalett. Som tur är har jag och min man hållt i hop i 12 år så det är inte pinsamt längre. Men jag måste fråga om det är fler som "lyckas" med detta.

• Svar på tråden Fler som bajsar stopp i toaletten?
  • Anonym (IL)

Nej, det har aldrig hänt. Varför spolar du inte någon gång under tiden, så slipper du att det blir stopp?

• Anonym

Ja det händer men det är lätt fixat. Fyll en bunke/hink med det varmaste vatten som kommer från kranen. och sen häller du i det i toan med en "stjuss" snabbt mao så brukar det lossna. Annars gör du det bara igen=). Sen spola som vanligt!

• Anonym

Japp, det har hänt mig flera gånger, mest när jag var yngre då jag hade mycket problem med förstoppning. Jäkligt pinsamt första gångerna det hände och jag bodde ihop med min sambo.. men nu har vi varit tillsammans så länge att jag inte bryr mig längre. Men inte så kul att behöva plocka upp bajset med påse.. :P

Min 6-åring råkade göra stopp i toan för inte så längesen, jag tyckte så synd om honom! Vi var hos mormor och morfar och han försöker träna på att torka sig själv helt och hållet, han har nyss fyllt 6 så han går sista terminen på dagis.. men han blir ibland väldigt kladdig så han hade tagit en massa papper och inte spolat emellan, så det blev stopp i toan. Han kom till mig och viskade att han behövde hjälp, han var såå ledsen, plutten! :P Han sa att jag absolut inte fick berätta för pappa eller morfar för då skulle han skämmas ihjäl. Jag hjälpte honom och nu minns han att man inte får lägga för mycket papper i toan utan att spola flera gånger :)

Svar på tråden Fler som bajsar stopp i toaletten?