• Anonym

Laserbehandling bikinilinje

Har funderat på att testa laserbehandling på bikinilinjen till att börja med iaf, och har nu en dum fråga kanske.. men exakt vad räknas som bikinilinjen om ni förstår vad jag menar?

• Svar på tråden Laserbehandling bikinilinje
  • Anonym

Bra fråga. det undrar jag med och om man kan använda laser på "mustachen"?

• Anonym (olika?)

Vet inte om det är så men för mig är allt som sticker utanför trosorna, dvs allt i ljumsken och utanför bikinilinjen. Kanske är olika för nån annan?

• Anonym
    Anonym (olika?) skrev 2012-02-17 23:19:46 följande:
    Vet inte om det är så men för mig är allt som sticker utanför trosorna, dvs allt i ljumsken och utanför bikinilinjen. Kanske är olika för nån annan?
    Så tänker jag med, men det kan ju vara olika beroende på vad för trosor man har..
  • Anonym (olika?)
    Anonym skrev 2012-02-17 23:21:04 följande:
    Så tänker jag med, men det kan ju vara olika beroende på vad för trosor man har..
    Precis men nu tänker jag på ett par vanliga bikinitrosor, inga shortsliknande och inte string. Jag skulle vilja göra det jag med, men har inte råd än. :-/ Har även ut på rumpan som jag vill ta bort så jag kan ha string om jag vill utan att behöva raka. Jag är superhårig tyvärr
  • Anonym

Samma här.. :( Men har man string när man gör behandlingen så borde dom väl egentligen ta bort allt då?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-17 23:18:18 följande:
    Bra fråga. det undrar jag med och om man kan använda laser på "mustachen"?
    Det tror jag absolut man kan göra.
  • Anonym (olika?)
    Anonym skrev 2012-02-17 23:28:49 följande:
    Samma här.. :( Men har man string när man gör behandlingen så borde dom väl egentligen ta bort allt då?
    Man väljer ju själv Du kanta bort allt om du vill och ja till inlägg nr två, man kan använda det på mustascher med. Bäst fungerar det på ljus hy med mörka strån.
  • Anonym
    Anonym (olika?) skrev 2012-02-17 23:37:18 följande:
    Man väljer ju själv Du kanta bort allt om du vill och ja till inlägg nr två, man kan använda det på mustascher med. Bäst fungerar det på ljus hy med mörka strån.
    Ljus hy med mörka hår har jag, så det var ju bra!
    På den salongen jag funderat på hade dom ett fast pris för bikinilinje, det var därför jag undrade exakt vad som räknas till det, men jag får väl gå dit och fråga kanske.
  • Anonym (bikini)

Bikinilinjen är "vecken" mellan benen och pullan. 
    Jag hörde om det för ett tag sedan då jag vill lasra överallt eftersom det är så satans jobbigt att raka.
    Men de lasrar inte de inre blygläpparna ;P 

• Anonym (olika?)
    Anonym (bikini) skrev 2012-02-17 23:43:12 följande:
    Bikinilinjen är "vecken" mellan benen och pullan. 
    Jag hörde om det för ett tag sedan då jag vill lasra överallt eftersom det är så satans jobbigt att raka.
    Men de lasrar inte de inre blygläpparna ;P 
    Eh har man hår där?? Eller hur menar du??
Svar på tråden Laserbehandling bikinilinje