Min sambo var otrogen framför ögonen på mig :(
För ungefär en vecka sedan kom jag på min flickvän med en främmande kille mellan skinkorna. När jag kom hem från universitetet hörde jag ett klatschande ljud, typ som när någon får smisk. Klev in i sovummet och där står hon på alla fyra med en kille bakom sig : ( När jag såg detta blev jag så upprörd att jag knappt kunde röra mig, blev alldeles förstelnad. Min flickvän hoppar upp ur sängen och drar på sig ett linne, men är bar om underkroppen. Så börjar hon komma med massa desperata ursäkter om att hon varit stressad, haft mycket att tänka på bla bla bla. Vid det laget är jag påväg ut ur lägenheten, ville inte lyssna på hennes dumma ursäkter.
När jag går ut ur lägenheten springer hon efter mig utan något på underkroppen med sina rosa, nysmiskade skinkor helt synliga för grannarna och hennes fitta droppandes på betonggolvet. Tror inte hon insåg just då att hon gjorde bort både mig och sig själv (våra grannar stod och såg på och undrade nog vad det var som försigick).
Men nog om det.
Direkt efteråt bestämde jag mig för att det var slut mellan oss, jag kände då att jag inte ville riskera att bli bedragen igen av henne.
Hur som helst, nu har det gått en vecka och vi har pratat om vad som hände. Hon har sedan incidenten varit väldigt snäll och så, förklarat att hon egentligen vill vara med mig osv. Jag håller med henne om att vi egentligen hör ihop, men jag vet inte hur jag ska kunna lita på henne igen efter vad som hände. Överväger att förlåta henne.
Vet inte riktigt varför jag skriver denna tråden, antar att jag mest vill skriva av mig. Undrar om någon annan varit i samma sits. Om så är fallet, hur löste ni det?